Powered By Blogger

mandag 12. september 2011

Vakum...

Jeg er i et vakum...
Har absolutt ingenting å vise dere...!
Ingen stor krise i global målestokk, men litt kjedelig når man vil være
  kreativ og inspirerende bloggerske! 

Jeg har jo Leon da.
Han er  alltid en fryd for øyet. Spesielt sjarmerende er han når han gjemmer seg i bagen opp klesskapet.


Ser at flere sliter litt med samme tendensen - når det gjelder blogging,.
Kanskje vi kan skyldeværet? La oss håpe 
det er forbigående...





english:
I`m totally without ideas what to blog about...Not a big problem compared to troubles with  humankind.. but a bit frustrating when you want to be an inspiring and creative blogger. So in the meantime I show you some pictures  of my lovely cat (again).
Lets hope this situation will change soon...

8 kommentarer:

  1. Digger bildet med det skumle lille blikket ut fra sprekken i kofferten :D og gleder meg sånn til bloggefrokost og boligmesse, det blir så braaaa! juhu! skal se inspirasjonen kommer tilbake da. og jeg for min del blir ikke lei av å se på bilder av søteste snuskepuselusken Leon heller ;) *♥*

    SvarSlett
  2. Han er kjempefin! Snart er det messe, da blir det inspirasjon i massevis :)

    SvarSlett
  3. Ja, du har jo Leon! Fantastiske kattegutten. :)

    SvarSlett
  4. lol my cat loves being inside things. Or ontop of things. i think they find comfort in sqooshy places!

    SvarSlett
  5. Ja, sånn er det vel for alle av og til...jeg hadde min dose i sommer gitt..da gikk det litt tregt i svingene her...men hang in there, det bedrer seg!*smile*

    ...og ja, nydelige leon-pusen! Han er sånt et herlig lite sjarmtroll*smile*

    ..jeg har forresten en utfordring inne hos meg nå. Kanskje du har lyst til å henge deg på der? Temaet er stilleben/utstilling, og vet det er noen flotte hos deg.. og også masse flotte ting å lage utstillinger til en liten fotoshoot av feks...kanskje inspirasjonen kommer da?*blunksmil*

    Ønsker deg en flott dag videre, frøken!
    Klem fra meg (i et regntungt oslo)

    SvarSlett
  6. Blir aldri lei av å se bilder av Leon!! :D Han er så herlig *sukk*
    Jeg har besøkt Nala i dag, ble litt kos på fanget, å hu snorka som vanlig ;)

    Er litt tom til tider jeg også, ikke alltid like lett å få til noe "nytt" på 16 kvm, så vi får tro det er forbigående ;) At høstens farger inspirerer oss litt :)

    SvarSlett

Blir veldig glad for en liten kommentar! Takk! :-)

Related Posts with Thumbnails