Powered By Blogger

lørdag 22. oktober 2011

Vinn 2 putetrekk og Ironlakk!!

 En litt forsinket feiring av 200 følgere!

Premien denne gangen er to valgfrie putetrekk. Her er det både noe for den retroglade og den mer klassiske smak! Du kan også velge èn i hver stil om du liker både det ene og det andre;)

Reinsdyr-puter i brunt og beige.
  Begge har hvit bakside med beige og brunt trykk.
Orange  retropute.
Mørkeblå retropute.
 Barnslig pute

 Gir også bort en Ironlakk fra KEM i den deilige fargen Frazetta, som er en slags grønnturkis farge (en smule grønnere enn den framstår på bildet) Putetrekkene har jeg sydd selv.
Håper premien falt i smak!


Vanlige regler gjelder:
1 lodd for kommentar
1 lodd for å bli/være Følger
1 lodd for link på egen blogg (evt FB om du ikke har egen blogg) -bruk gjerne det øverste bildet.
1 ekstra lodd for å like Duse Pasteller på Facebook.
Det er altså mulig å få 4 lodd.

Har du ikke blogg, legg igjen epost-adressen din i kommentaren. For enkelhets skyld er det fint om du skriver hvor mange lodd du tar i kommentaren og hvilke putetrekk du vil ha.

Trekning 1. desmber.


Vinneren er trukket og konkurransen avsluttet!


Så må jeg bare takke de 207  følgerne jeg har så langt!
For ikke å glemme følgere via Bloglovin` og Facebook!!
Takk for at dere er her!
Velkommen til nye!

*God helg*






english:
giveaway; choose two pillowcases from the above. you also get a green/turqois spray paint. To join: 1 ticket for comment, 1 ticket to start to/already follow this blog, 1 ticket to link to this giveaway at your blog and 1 ticket to *like* on Facebook; you can get 4 tickets in all. in your comment write how many tickets you want and wich 2 pillow cases you prefer. Hope you will join in! Happy weekend!


73 kommentarer:

  1. hei og hopp.
    flotte saker dette.
    jeg tar 2 lodd, jeg er følger ;-)
    klem TOVE

    SvarSlett
  2. jeg tar 3 lodd, kommentar, følger og liker på facebook

    jeg likte reinsdyrputene veldig godt!

    hilsen, cornelia

    SvarSlett
  3. Tove igjen.
    glemte å si jeg ønsker meg reinsdyrputer ;-))
    nå vet du det.
    TOVE

    SvarSlett
  4. 4 lodd til meg :) forelsket i bambi-putetrekkene dine. nyyydelige! og takk for fin loppistur i dag :) *♥*

    SvarSlett
  5. Hei du :)
    Takk for den hyggelige kommentaren du la igjen.
    Jeg prøver meg på lykken og krysser fingre og tær. 1lodd til meg!
    Ha en fin kveld :)

    SvarSlett
  6. Eg blir med på feiringa di:) 3 lodd på meg, takk!
    Skulle liksom bestille litt sånn lakk, men har ikkje komt så langt enno...
    Klem

    SvarSlett
  7. Fiiiin premie, klart jeg er med!
    3 lodd til meg og en finfin lørdsagskveld til deg :)

    SvarSlett
  8. Hei.

    Likte godt reinsdyr-puta med brunt trykk:)
    Tar 1 lodd.

    Mvh Marie Elise
    hvitlykke@gmail.com

    SvarSlett
  9. Så koselig! Jeg tar gjerne 3 lodd. Jeg likte de reinsdyrtrekkene med mørk bakgrunn :) God helg-klæm

    SvarSlett
  10. Så flotte puter! Klart jeg vil være med på trekningen - jeg tar 4 lodd og krysser fingrene :-)

    Klem, Christine

    SvarSlett
  11. 2 lodd til meg, kommentar og følger :)
    Jeg håper jeg vinner reinsdyr-putene!

    SvarSlett
  12. Herlige putetrekk!!!
    Selvfølgelig vil jeg være med :o)
    Jeg tar 3 lodd (er ikke på facebook)

    God helg til deg og Leon :o)

    SvarSlett
  13. Æ vil vær me!! :D Jeg ønsker meg gjerne to lodd altså, om jeg får...! ;)

    SvarSlett
  14. Hurra for fiiine 200!
    Prøver lykken med 2 lodd jeg :)
    Klem May Helen

    SvarSlett
  15. Hei, jeg vil gjerne være med. Er følger, kommenterer og liker siden på FB.
    Hvis jeg vinner ønsker jeg pute med reinsdyr motiv.
    Hilsen Merete N
    noggi71@hotmail.com

    SvarSlett
  16. Hei!så fine de reinsdyrputene var!jeg skal like deg på Fb!Artig å finne deg der også!:)Lørdagsklæm!:)

    SvarSlett
  17. Åh, de reinsdyrputene, fantastisk fine! Tre lodd på meg: et spor her, liker på facebook og følger (selvsagt) bloggen din! <3

    SvarSlett
  18. Hurra for flotte følgertall og fiiine putetrekk : ))

    Jeg trekker 3 lodd (kommentar+følger+lenk) og ønsker meg reindsyrputene :D De var råfine!

    Klem fra Silje.

    SvarSlett
  19. Finfin giveaway! Jeg tar 2 lodd og ønsker meg reinsdyr putetrekk :-) Har ikke egen blogg enda, men det kommer.
    Laila
    lai-ola@online.no

    SvarSlett
  20. jeg vil gjerne være med- 2 lodd til meg:)

    SvarSlett
  21. Herlig giveaway!
    Jeg tar 2 lodd, følger + kommentar:-)

    Ha en fin søndag!

    SvarSlett
  22. Så kjekt med giveaway:) Jeg vil prøve lykken:) 2 lodd på meg (følger og kommentar)
    Likte den orange retro puta og den barnslige:)

    Ha en flott dag!

    SvarSlett
  23. Så flott give away, falt helt for de reinsdyr trekkene :-) Jeg vil gjerne være med på trekningen med 2 lodd, blir spennende å følge deg videre! Klem, Tonje

    SvarSlett
  24. Fine reinsdyrputer=) Jeg blir med, tre på meg da;)

    SvarSlett
  25. Fiiine puter! Jeg vil gjerne være med! Håper på vinnerlykke - men da blir det vanskelig å velge..
    3 lodd. følger,kommentar og link hos min blogg.
    God søndag!

    SvarSlett
  26. Jeg tar 2 lodd :)

    Hilsen Katrine Helle
    katrine_helle_8@hotmail.com

    SvarSlett
  27. Utrolig lekre puter. Håper virkelig reinsdyrputene havner hos meg. Jeg tar gjerne tre lodd (kommentar, delt på blogg og følger).

    SvarSlett
  28. prøver lykken med 1 lodd ;9 ha en fin søndag videre :D Hilsen Nina

    SvarSlett
  29. Heihei! FLotte putetrekk! Jeg prøver lykken med 2 lodd! Spennende!

    Ha en god søndagskveld, Klem fra Mumsi

    SvarSlett
  30. Så herlig !
    Jeg vil gjerne ha 3 lodder :)

    Klem fra Janne

    SvarSlett
  31. Nydelige puter!! Jeg er selvfølgelig med!
    "Bestiller" 2 lodder jeg:)
    Klem

    SvarSlett
  32. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  33. Smashings reinsdyr puter:)
    4 lodd..
    klemklem

    SvarSlett
  34. Hei

    Prøva lykka med 2 lodd eg :) Spray eller barnslig pute er min favoritt....

    Artig at du og har laga puter av koppehandukar frå -Nille ;) Det har eg og gjort tidligare.

    SvarSlett
  35. Da vil jeg ta to lodd. Putene er kjempefine. Jeg elsker de med reinsdyr. Du er virkelig flink!

    SvarSlett
  36. Hei høpp!!

    Jeg blir self med på din feiring,full pott på meg...

    ha en fin uke:)

    Klem Linda:)

    SvarSlett
  37. Jeg er gjerne med og tar 4 lodd. http://konkurranseblogg.blogspot.com/2011/10/konkurranse-hos-duse-pasteller.html

    Klem fra Hilde

    PS: Bli gjerne med hos meg også om du vil

    SvarSlett
  38. Et lodd på meg på dei mørkeblå og orange putene :)

    SvarSlett
  39. Kjempe fin blogg du har;)

    3 lodd på meg, og jeg liker veeldig godt reinsdyr trekkene dine;)

    Ha en fin fin dag!

    SvarSlett
  40. Dette vil jeg jo være med på! Tre lodd til meg:-)
    God fredag!
    Klem, Elin

    SvarSlett
  41. Hei, jeg vil veldig gjerne bli med, flott give away, trekker 3 lodd:).
    Bli gjerne med på min give away:).
    Klem Hilde

    SvarSlett
  42. Gratulere med 200 følgere.. Reinsdyrputene var lekker.
    1 lodd på meg.
    Klem Mari Johanne

    SvarSlett
  43. Har veldig lyst å vinne de fine reinsdyrputetrekkene :-). Mvh Trine L (trinelisesandvik@yahoo.no)

    SvarSlett
  44. Heia!

    Nydelig og inspirerende blogg!

    Jeg tar 1 lodd og håper jeg blir den lyklige vinneren!

    Jeg har lagt min elsk på reinsdyr putene.....

    Goooood helg! ;)

    SvarSlett
  45. Åhhh. De reinsdyrsputene hadde passet flott inn hos meg!Jeg tar to lodd :)

    SvarSlett
  46. Jeg blir gjerne med 2 lodd:) Link og kommentar:)

    SvarSlett
  47. Så utrolig mange pene! Reinsdyrene ble et stor favoritt!

    Jeg tar tre lodd (følger+facebook+kommentar)

    Laila.lovseth@hotmail.com

    SvarSlett
  48. Jeg er med, de reinsdyrtrekkene var bare RÅKULE!
    Klem, Hanne.

    SvarSlett
  49. åh så flotte putetrekk:) viss eg skulle vera så heldig å vinna trur eg eg ønskjer meg beige og brunt reinsdyrtrekk :)
    2lodd til meg og god helg til deg :)
    mvh hertug_piggtorn@hotmail.com

    SvarSlett
  50. Fine retro-trekk!
    Jeg blir gjerne med i trekningen med 2 lodd, tusen takk.
    God helg:-)

    SvarSlett
  51. Tar gjerne 3 lodd og håper herved på vinnerlykke!

    klem, camilla jin

    SvarSlett
  52. Jeg vil gerne tage 4 lodder, og håber så meget at jeg er heldig :D Mvh. Jeanne - jeanne_grisling@hotmail.com

    SvarSlett
  53. Legger igjen 1 lodd, på reinsdyrputene!

    (Gratis med ny "lillebror" Hi hi, så søt liten hund;-)

    Klem fra meg.

    SvarSlett
  54. Prøver lykken med 2 lodd (følger+kommentar).
    Krysser fingrene for reinsdyrputene:)

    SvarSlett
  55. Liker deg på facebook så tar 2 lodd :)
    Synes alle putene var utrolig fine, men velger å ønske meg de med reinsdyr! :) :)
    (signe@epost.no)

    SvarSlett
  56. Hei! Dette var en fin Give Away. Jeg vil gjerne være med. Trekker lodd for kommentar + følger + facebook (fant ikke likerknappen, så sendte venneforespørsel..).

    Ciao!

    SvarSlett
  57. (Ah, jeg fant likerknappen her! Da har trykket liker.)

    Ciao!

    SvarSlett
  58. gøøøy premie, klart jeg er med ! 1 lodd på meg.
    Henriette

    SvarSlett
  59. Hei
    Flotte puter. Liker reinsdyrputene. Tre lodd til meg og god uke til deg.

    SvarSlett
  60. Så fin blogg ;)
    3 lodd på meg ;)
    Se link på bloggen min ;)

    SvarSlett
  61. 3 lodd på meg da! Ha en fortsatt strålende helg! :-)

    SvarSlett
  62. Ååå reinsdyr putetrekkene har jeg rett og slett veldig lyst på!

    Trekker fire lodd, tvi tvi!

    SvarSlett
  63. Eg likte den blåe retoputa! Den var skikkeleg stileg. Barneputa var også koseleg :)
    Ha ein fin kveld vidare!
    Ingrid - isolem@gmail.com

    SvarSlett
  64. Hei,
    oi oi! Reinsdyr-putetrekkene kan flytte inn i sofaen min NÅ!-)

    4 magiske lodd til meg,takk:-)
    klem

    ps: en liten giveaway inne hos meg også;-)

    SvarSlett
  65. Superfine og kule putetrekk! Ønsker meg mest av alt reinsdyrtrekkene -love! :)
    Gratulerer med jubileum!
    3 lykkelodd til meg ;)
    Klem
    Lise

    SvarSlett
  66. DU har så mange fine putetrekk!! :) Tar 2 lodd jeg :)

    SvarSlett
  67. Åhhhh, særlig de reinsdyrputene var utrolig lekre!! Jeg trekker 4 lodd :-)

    SvarSlett
  68. Yess, please!

    TRE lodd til meg!

    Susanne

    SvarSlett
  69. oi oi oi her har jeg jo nesten gått glipp av din fine fine giveaway. jeg slenger meg med i siste liten med 4 lodd jeg, og håper på vinnelykke!!!

    SvarSlett
  70. Jeg vil også være med! 2 lodd til meg. Håper din desember blir utmerket! :)

    SvarSlett
  71. jeg trekker tre lodd! god desember!
    marianne

    SvarSlett
  72. 2 lodd på meg! Håper å vinne reinsdyrputetrekk:-)

    SvarSlett

Blir veldig glad for en liten kommentar! Takk! :-)

Related Posts with Thumbnails