Powered By Blogger

torsdag 6. oktober 2011

Rosa måned

Noen rosa detaljer fra hjemmet.
det nydelige hjertet er laget av Sonja
Prøvde egentlig å få lagt bildene ved siden av hverandre, to og to, men det gikk altså ikke... Det må kanskje gjøres som en collage når man redigerer bildene? Bruker nå redigeringsprogrammet Photsocape (det første og eneste jeg har prøvd), og der kan man ikke legge to og to bilder ved sien av hverandre, det blir isåfall en halvpart av hvert bilde... Jeg blir kjempeglad for tips (og gjerne link!) til gode redigereingsprogrammer (som ikke er alt for avanserte).




Takk for koselige god-bedrings-meldinger på gårsdagens innlegg! Føler meg bedre allerede!!

*klem*






english:
do any of you know a editing program to make good collages? I tried to put two and two pictures next to each other today, but didn`t find out how to do it.. so give me a hint if you know about a program that is good and not too complicated;)

16 kommentarer:

  1. hei :) fine bilder.
    Har du prøvd å koble bilder på Photsocape.
    Eg har bare prøvd Photsocape også ;)

    SvarSlett
  2. Hei!
    Du kan vel legge de ved siden av hverandre hvis du klikker på de og gjør de mindre?
    Fine bilder, ha en like fin kveld :)

    SvarSlett
  3. Hehe :) du får vise oss dersom du får det til :)

    SvarSlett
  4. Så fine bilder! :)
    Foreslår Photobucket igjen jeg, syns det er enkelt og greit å bruke :)

    Ha en finfin kveld :)

    SvarSlett
  5. Åh, glemte å svare på det angående Høstutstillingen ;)
    Det var en del bra, syns utstillingen var som den pleier. Mye interessant og kreativt :) Alt falt så klart ikke i smak, men det kan en jo ikke regne med heller ;)

    SvarSlett
  6. Ser du har fått svar,kan det i photoscape...
    ha en fin kveld
    klemklem

    SvarSlett
  7. Også DEN lampeskjermen da!!
    Perfekt plassert!

    LOVE IT!

    Natteklem til deg også SØTA!!

    SvarSlett
  8. Fine bilder!
    (I Picasa kan du legge bildene ved siden av hverandre).

    Fin kveld til deg
    Klem Tonje

    SvarSlett
  9. jeg er veldig glad i rosa:-) Et slikt nydelig hjerte som Sonja har laget er jeg også så heldig å eie, blir glad av å se på det:-) Jeg legger bildene ved siden av hverandre uten å bruke redigeringsprogram. Flytter på bildene slik at de kommer ved siden av hverandre når jeg legger dem inn i innlegget.
    Ha en fin kveld og takk for koselig kommentar! Hilsen Anne Lise

    SvarSlett
  10. Så fint ♥ var i lag med det rosa perlekjedet:)
    Eg brukar Picasa sin kollasj-funksjon til å legge to bilder side om side. Eg har så vidt prøvd meg på Anne Lise sin metode, men fekk det ikkje heilt til.
    Håpar ryggen er betre!
    Klem

    SvarSlett
  11. Slikt et utrolig koselig innlegg : )) Godt!

    Nå ser jeg jo at du har fått gode råd, så den fikser du lett :D Fint slik også da!

    Klem <3

    SvarSlett
  12. Rooooooooooooooooooooooooooooosa! :-D

    Ser du har fått mange svar angående bilderedigering, så da dropper jeg å svare på det;-)

    Tja... det kan nok være at dere ikke vet alt... *fnis* Det er igrunnen ingen andre som vet heller, enda, men dere skal såklart få være de første til å få vite litt mer etterhvert. Om det blir som jeg håper:-)

    Håper kroppen er bedre og at du får en finfin helg:-)

    Klem, Rosa

    SvarSlett
  13. Så bra at du er blitt bedre! Jeg så etter deg, i helgen, på loppisen! Og jeg skulle si "Hei, kjenner du igjen håret mitt?" :D hehe. Kanskje en annen gang.
    God helg. Klem

    SvarSlett
  14. Jeg bruker Picasa. Den er kjempeenkel og gir deg mange forskjellige måter å legge ut bilder på. :)

    SvarSlett

Blir veldig glad for en liten kommentar! Takk! :-)

Related Posts with Thumbnails