Powered By Blogger

torsdag 10. mai 2012

Giveaway



Jeg er så heldig å få gi bort noen fine ting fra eva solo!!
Nemlig dette fine grønne teegget
og et stilig plantesett i sort!




For å delta gjelder følgende regler:

1 lodd for kommentar under dette innlegget (oppgi hvor mange lodd du tar)
2 lodd  får du for kommentar + å legge deg til som fast følger, enten via en Googlekonto eller Bloglovin`.
3 lodd: kommentar, følger og link på din blogg (evt Facebook om du ikke har egen blogg). Bruk da bildet ovenfor.
 4 lodd får du ved å gjøre alle de ovenstående tingene + å like evasolo på Facebook.

Du kan delta selv om du ikke har egen blogg, skriv da epost-adressen din i kommentaren.
Trekning 27.mai.


*lykke til*









59 kommentarer:

  1. Gøy!!

    3 lodd på meg:)

    Nyt dagen!!

    Klem Linda:)

    SvarSlett
  2. Fin premie, 4 lodd på meg. Er følger via Google og har delt på FB.
    Hilsen Merete N
    noggi71@hotmail.com

    SvarSlett
  3. Hei hei:)
    Så flott give-away!
    2 lodd på meg:)

    Spennande!

    SvarSlett
  4. jeg blir med . 2 lodd på meg for kommentar og følger. Ha en god torsdag

    SvarSlett
  5. 4 lodd på meg =) Jeg har lagt bilde med link på bloggen min og "likt" på facebook. I tilegg følger jeg bloggen din og kommenterer med at Eva Solo har så mye fint ;)
    Ha en fin dag! :)

    SvarSlett
  6. Hei!!

    Så flott giveaway!!

    Jeg tar gjere to lodd!!

    Klem

    SvarSlett
  7. Jeg tar med meg fire lodd jeg :)
    Ida Lind
    urettferdig(ætt)live.com

    SvarSlett
  8. Tar med glede 4 lodd og krysser fingrene.

    Mvh. Kristine(kristine907@gmail.com)

    SvarSlett
  9. Jeg blir gjerne med :-D
    Blir det 2 lodd for kommentar+link?

    Klem Karianne

    SvarSlett
  10. Hei! To lodd på meg :)

    Mvh Camilla, toyotacrown (ætt) hotmail.com

    SvarSlett
  11. 3 lodd på meg.

    Ole-Martin
    olejen(ætt)live.no

    SvarSlett
  12. Hei så gøy! Elsker Eva Solo og er fast følger av bloggen din- så to lodd til moa.

    Ha en super torsdagskveld videre!

    SvarSlett
  13. Jeg vil gjerne delta, og trekker 4 lodd! Deler på Facebook! :-)

    Mvh Beate M B
    beate_myran(ætt)hotmail.com

    SvarSlett
  14. Vil gjerne være med og tar et lodd:)
    Hilsen judith@mimer.no

    SvarSlett
  15. Oi, oi, oi, så spennende!
    Jeg er med jeg vettu, da blir det 3 lodd på meg!:))
    Stor klem til deg!:))

    ...og tusen takk for herlig kommentar hos meg, det varmer!:)

    SvarSlett
  16. Hei

    Prøver lykken med 2 lodd jeg...1 for kommentar og 1 for å følge på bloglovin :)
    Mvh Monika T(nika_nor@hotmail.com)

    SvarSlett
  17. Jeg blir gjerne med, og tar ett lodd! Ha en fin helg!

    privatrett ætt hotmail.com

    SvarSlett
  18. Jeg blir med, 1 lodd

    i_Sen3@yahoo.no

    SvarSlett
  19. Jag tar en lott!=)
    Mvh Annelie
    a.e.m-49@hotmail.com

    SvarSlett
  20. Jeg tar en lott!!!
    Mvh Naboen din...

    SvarSlett
  21. (⁀`⁀) ☆ Jeg vil veldig gjerne være med.
    .`⋎´☆¸”*°•.☆ Tar 4 lodd :)
    ☆¸.*°•.☆ ☆ Ønsker deg en god helg
    •°*°•.☆ Stor varm hilsen fra Monica Karin
    canim_monica@hotmail.com
    Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

    SvarSlett
  22. 3 lodd på meg :)
    tina.sves@gmail.com

    SvarSlett
  23. Delt gavedrysset på min facebook, og liker Eva Solo på fb!
    Blir dette 3 lodd?

    Beste hilsen
    Bente Hagen
    netlohell@hotmail.com

    SvarSlett
  24. Jeg tar gjerne 1 lodd. :)
    Mvh Beate
    lillemeg26@hotmail.com

    SvarSlett
  25. Satser ett lodd

    tomabjer@online.no

    SvarSlett
  26. Hei :)
    Jeg prøver lykken med 1 lodd jeg!

    God helg! :)

    (signe@epost.no)

    SvarSlett
  27. Jeg tar gjerne ett lodd:)

    snefrid1@msn.com

    SvarSlett
  28. oh, jeg likte spesielt godt plantesettet!
    Jeg krysser fingrene og tar to lodd.
    Riktig god helg:o)
    Heidi

    SvarSlett
  29. Flott give away! Jeg prøver lykken med 3 lodd:)
    Randi:)

    SvarSlett
  30. fin fine premier. jeg prøver lykken med 3 fin fine lodd.

    SvarSlett
  31. Jeg er med. Jeg tar bare 1 lodd. ;)

    fracmatic(at)gmail.com

    SvarSlett
  32. Jeg er med :D deltar med 3 lodd :)
    kommentar+likt og delt på facebook :)
    Rannveig Kh
    rankh@hotmail.no

    SvarSlett
  33. Hei :-)

    ★ Flotte premier du er snill og gir bort.
    Blir gjerne med og takker ja til 4 stk lodd.
    Ha en riktig GOD HELG! ★

    Beste hilsen fra
    Merete
    m-korsg@online.no

    SvarSlett
  34. 2 lodd til meg, kommentar og følgar. Beste helsing Helene (mail: eneleh79@hotmail.com)

    SvarSlett
  35. Hei
    Jeg tar gjerne 1 lodd.
    Hilsen Vesna
    vesnac_959@yahoo.no

    SvarSlett
  36. Heisan!

    Koselig, nyttig premie- dette blir jeg gjerne med på, og krysser fingrene med to lodder :)

    Vennlig hilsen Sandra :)))

    (solsasa@hotmail.com)

    SvarSlett
  37. 4 lodd til meg også;) deler på face!

    Klem charlotte

    SvarSlett
  38. I'm in!
    Trekker 2 lodd og krysser fingrene:-)

    Klem, Rosa

    SvarSlett
  39. Jeg har vært følger lenge, men kunne nok blitt flinkere å kommentere. Alltid mye inspirasjon og fantastiske bilder å finne hos deg! Tar med meg to lodd i denne trekningen :)

    SvarSlett
  40. Hei på deg!

    Jeg har gjort alt som står,
    og takker ja til 4 lodd.
    Håper på litt flaks!!!

    Mvh. Guri Marie

    guri_marie.kristoffersen@getmail.no

    SvarSlett
  41. Har gjort alt, likt siden, lagt meg til som følger via googlekonto og delt på fb*Janne Kari Viken* der inne:) 4 lodd^^
    håper på litt lykke her da det blir litt hagarbeid i sommer, dette settet hadde vert perfekt for meg!:)
    klem Janne Kari
    jannebabzen@hotmail.com

    SvarSlett
  42. 1 lodd for meg:)
    lotte.charlott@gmail.com

    SvarSlett
  43. Eg vil kjempegjerne ha 2 lodd:)
    Spennande med svart i interiøret ditt!
    Fin kveld til deg!
    Klem:)

    SvarSlett
  44. Eg tek 3 lodd av deg:)
    Lurer på kva forandringar det er snakk om...
    Klem

    SvarSlett
  45. Sigrid Lier-Lundgren16. mai 2012 kl. 08:48

    Jeg vil gjerne være med :D Et lodd :D

    SvarSlett
  46. Jeg tar et lodd:)

    (ida_jc@hotmail.com)

    SvarSlett
  47. Tre lykkelodd til meg :)

    Klem Ingvild

    SvarSlett
  48. Jeg tar 2 lodd :)

    Hilsen Katrine Helle
    katrine_helle_8@hotmail.com

    SvarSlett
  49. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  50. Delt på FB og trekker 4 lodd :)
    kjerstiogkim@hotmail.com

    SvarSlett
  51. Så morsomme premier :) Tar 3 lodd!
    Ingrid

    SvarSlett
  52. Hei :-)
    Puhhhhhhhhh rakk det akkurat ... tar to lodd jeg ... må visst ha nytt hagesett slik som jeg slåss med løvetannen ... x-fingre og tær. Ha en fin pinse ...

    SvarSlett

Blir veldig glad for en liten kommentar! Takk! :-)

Related Posts with Thumbnails