Powered By Blogger

lørdag 5. mai 2012

Lørdagshilsen


Bare innom for å ønske dere GOD HELG!
- og for å si at det har snødd og haglet her i dag!!
I mai...!!!
Ikje bra...

 Den nye moccakoppen min har fått plass ved ugla.

 Har jeg fortalt dere at jeg liker lampeskjermer...
..Og bøker..?

Og kofferter...?;)  
Siste koffertkjøp har havnet på toppen av
koffertfjellet. Jeg har flere enn de på bildet altså.




Snør det der du er?? 
***
Eller sitter du ute og koser 
deg i sol og sommertemperatur?










 
english:
Just stopping by to wish you a happy weekend! And to tell you that we had snow here today...! In May!! How`s the weather where you are?



12 kommentarer:

  1. søte lille kofferten på toppen :D håper formen din er bedre nå, kjipt med slike vårinfluensaer som sniker seg på en. hos meg er det rolig helg hvor jeg burde ryddet og ordnet men isteden bruker all min tid på Pinterest, Polyvore, Facebook og Blogger, haha! men i MÅRÅ...daaa kanskje rydde litt ja. ;D *♥*

    SvarSlett
  2. Snø ja..hvorfor i alle dager?!
    Nydelige kofferter! Liker så godt uttrykket det gir når man stabler dem..Fiiint!

    Ha en super lørdag:) Her blir det godis og TV:)
    Klem

    SvarSlett
  3. Mange fine koffertar i den stabelen!
    Snø, hagl og sol i salig blanding i dag, ja! Vinteren vil liksom ikkje gi heilt slepp enno. Eg får nok halde på med litt inneaktivitetar i dag:)
    Klem

    SvarSlett
  4. Koselig blogg du har, føller deg på facebook.
    Hilsen Synnøve som ga deg matbloggadressen sin.
    God helg

    SvarSlett
  5. Så mange kule kofferter!
    Håper formen er bedre. Litt kjedelig med snø da, but the best is yet to come!!

    Vicky!

    SvarSlett
  6. Så mange vakre bilder av vakre ting!
    Jeg dør av lengsel etter et sånt fuglebur!
    Her har det også snødd...men jeg har vært på jobb så da jorde det ikke så mye hehe
    imorgen er det loppisjakt:)
    Ha en finfin søndag
    klemmer fra Cathrine

    SvarSlett
  7. Det snødde tidligere i dag :) Men nå er det sol!

    Finfin søndag til deg og dine! Nyt den og kos dere masse.

    Her ligger jeg til lading og mamma skal stå for middagen, så max relax på denne frøkna :)
    Smil&klem

    SvarSlett
  8. Åh liker liker bileta dine og dei fine tinga:) Skulle hatt dei koffertane til fotostudioet mitt!! Heldiggris!!

    JA her har det snødd og sludda om kvarandre i 2-3 dagar. For min del gjer det ikkje så mykkje akkurat no, hihi, vi kom heim att med vår lille prinsesse på fradag og har koselege innedagar mens vi kjem oss etter fødselen. Men håper på fint ver når vi er klare for vår fyrste trilletur.

    Ønsker deg ein fin søndag!

    Klem frå Marianne

    SvarSlett
  9. Nei det er faktisk ikke bra, men nå skinner solen igjen da :D

    SvarSlett
  10. Åh, så herlige bilder du alltid viser, blir reint glad jeg!:))

    Fiiine kofferter, jeg har noen selv også, hihi;)
    Vurderer å kvitte meg med den ene, er så stoooor... :( men fiiiin;) What to do.... :))

    God uke til deg!

    Klem!

    SvarSlett
  11. Jeg likte skikkelig godt de bildene som er tatt i ventemodus, spennende bilder! :)
    Her snødde det også i helga, på lørdag. Men nå er det finvær igjen :) Håper det er solskinn og vår hos deg også, og at snøen har forsvunnet igjen.

    Du har et skikkelig skattekammer altså, det er det jeg tenker på når jeg ser bilder fra leiligheten din :D

    Klem til deg og Leon :)

    SvarSlett
  12. Elsker desse stillebena dine med lampeskjermer og bøker og ikkje minst koffertane. Oppdaga bloggen din i kveld og har "rulla" meg nedover, så herlig masse inspirasjon! La meg til som følger og gler meg til å følge deg.
    Klem frå Mari

    SvarSlett

Blir veldig glad for en liten kommentar! Takk! :-)

Related Posts with Thumbnails