Powered By Blogger

tirsdag 8. mai 2012

Nytt og gammelt


 Tenkte ikke jeg skulle være med på NIBs utfordring denne gangen, for jeg jeg eier ikke et eneste nytt møbel! Det vil si, sofaen og bokskapet er ca 10 år gamle, og kan muligens betegnes som nytt, men ellers har jeg lite nytt å skilte med. Da jeg leste temaet på denne måneds utfordring: Nytt møter gammelt, så jeg for meg et supermoderne møbel, f.ex en Eames gyngestol, mot et gammelt slitt møbel, f.ex en gammel sliten sjenk.

Nå har jeg ingen Eames eller noe som ligner, men jeg har jo litt smått som er nytt, selv om stilen er `gammel`.
Så fordi jeg har så lyst til å være med, laget jeg dette innlegget!

Gammel trappestol med ny farge, gamle bøker, klokke og pute.

Ny lampe, vase (med nedtygget gress - Leon) og skåler fra
 Kremmerhuset. Nytt sjal


Har ikke sett på så mange av de andre bidragene i konkurrasnes enda, men de jeg har sett tolker utfordringen litt forskjellig. Her er min tolkning:)


Snart kommer det finfin Giveaway her, så følg med!

-vi blogges-












english: 
for Nibs challange this month: New meets old. Wish I had something supermodern in a contrast to all my old stuff, but I haven`t... But the lamp, the vase the scarf and the bowls are all new, the rest is old.

9 kommentarer:

  1. En flott tolkning :)
    Nydelig stol !
    Og herlige duse farger :)

    Klem fra Janne ( som også tenkte som deg ;)

    SvarSlett
  2. Vurderte også å være med på denne men jeg får jo aldri ryddet nok til å ta et vettugt bilde, hihi! Nydelig bidrag fra deg :) Lykke til! *♥*

    SvarSlett
  3. Lekkert bidrag. Dette kommer nok langt opp.
    Klem, Drude

    SvarSlett
  4. Kjempefint bidrag!
    Den lyserosa husmorstolen var skikkelig fin:-)
    Lykke til i utfordringen.

    SvarSlett
  5. Ååå..elsker ALLE tingene!Stolen din er bare rålekker som råsa!
    Hehe* Tenkte Eames og i de baner jeg også;) Eier ikke noen nye møbler, så det fikk bli kjøkkenet denne gangen. Vi får satse på at det kommer en "gammelt møter gammelt" neste gang da..hihi*

    PS: Har vært generelt elendig på å kommentere alle blogger de siste månedene.Skolen har tatt det meste av futten min;)
    KLem på deg
    Skal du på bloggetreff 1 juni forresten? Så denne her http://tonemelonedesign.blogspot.com/

    SvarSlett
  6. Synes det ble riktig så fint jeg, gult og rosa er jo sååå lekkert sammen :)

    Klem og masse lykke til!
    Signe

    SvarSlett
  7. Så fint bidrag - herlig styling og finfine bilder :)

    Fabelaktig kveld til deg, vakre!
    klemklem

    SvarSlett
  8. Så fint du hadde stylet!!

    Lykke til i konkurransen! :)

    SvarSlett
  9. Så fint bidrag. Fine farger sammen.
    Takk for koselig hilsen fra deg!
    Lykke til!
    klem Hege

    SvarSlett

Blir veldig glad for en liten kommentar! Takk! :-)

Related Posts with Thumbnails