Powered By Blogger

søndag 13. mai 2012

Bybildet


Knipset noen bilder i Bergen by her om dagen.
 Vi har ikke det fine varme vårværet vi vanligvis har her på denne tiden. 
Det er surt, kaldt og en del vind.
Men byen er jo fin allikevel.



I går tok jeg noen bilder i et vakkert, originalt og kreativt hjem som jeg gleder meg til å vise dere!!

skal jeg prøve å ta fatt på et meget nødvendig, men lenge utsatt, rydde- og vaskeprosjekt her hjemme...:/

Håper du har hatt ei fin helg så langt!
Og velkommen til nye følgere!














english:
 some pictures from my city, Bergen. 
Still waiting for he nice warm spring we usually see here... 
Yesterday I toook som pics from a very creative and inspiring home! 
Look forward to show you:) Hope your weekend is great!


9 kommentarer:

  1. Hei!

    Så hyggelig å høre fra deg, tenker ofte på deg selv om jeg er litt dårlig til å uttrykke det:-)
    Leit å høre at livet ikke er så rosa der heller, men det blir bedre, I just know it!
    Tror det er sånn for de fleste innimellom, selv om mange ikke sier det. Jeg er DRITTLEI av å prøve å fremstå perfekt, så det har jeg herved sluttet med!! Det hjelper:-)

    Håper du har en fin søndag, vennen. Lover å bli flinkere til å legge igjen spor:-)

    Masse klemmer, Rosa

    SvarSlett
  2. Kjempefine bilder : ))

    Håper du har en kjekk søndag!

    ♥ Klem fra Silje.

    SvarSlett
  3. Fine bybilder :) hos meg er det i grunnen akkurat like rotete som det var forrige helg...og i dag sitter vi alle 3 i sofaen og gjesper, slitne etter rangling i helgen, hehe, satser på en mer effektiv morgendag ;) *♥*

    SvarSlett
  4. Bergen er jo ein fin by - uansett vêr:) Men klart det hadde gjort seg med litt meir varme...
    Klem

    SvarSlett
  5. Jo da uten tvil "Verdens vakreste by" Nydelige bilder også, gleger meg til sommeren da kommer vi på besøk.

    SvarSlett
  6. Aaaah, vakre, vakre Bergen By :) Gledar meg til neste gong eg får vandre på dei brusteinsdekte gatene :)
    Pene bilder :)

    SvarSlett
  7. jeg kan jo ikke si at det er verdens vakreste by, for det er jo Tønsberg..men jeg er jo sammen med en tønsBERGENSER som ha kaller seg haha så det blir litt intern mobbing av hverandre her hjemme:)
    Bergen er virkelig vakker og du tar vakre bilder som alltid!
    Gleder meg til å se bildeprosjektet ditt:)
    ha en herlig tirsdag søte
    klem Cathrine

    SvarSlett
  8. Bergen er flott, og du har fanget det magiske bergenslyset som jeg elsker. Regn som går over til sol, men samtidig mørk himmel, og glitrende våte gater.

    Jeg håper resten av denne uken blir preget av noen solstråler, og jeg ønsker deg en finfin maiuke. :))

    SvarSlett
  9. Så flotte bilder fra byen som vi er så glad i og i disse dager lurer på hvorfor vi bor i. For et vær!! Stakkars Mali har knapt fått vært på tur de siste dagene. Det er jo ikke noe kjekt for noen å gå ut når det er så surt med både regn og vind.

    Håper 17. mai blir litt bedre da! Ellers blir det å sitte på pynt inne i bunaden.. hehe

    Klem til deg

    SvarSlett

Blir veldig glad for en liten kommentar! Takk! :-)

Related Posts with Thumbnails