Powered By Blogger

fredag 18. mai 2012

Små endringer


Da har jeg tatt fatt på de første forandringene i livet mitt...
Det første og enkleste er kanskje interiøret. 
Nå har jeg ikke gjort det helt store, men ommøblert på stua.
Synes det gjorde seg!
Ser du noen forandring?
Skal vise dere flere bilder senere:)


har det sånn smått begynt å snike seg inn  
fredagsstemning  
i heimen...!:)

:fiiin fredag kveld til deg










english:
I have started to make some small changes; in my living room first.
 Do you see some changes? Will show you more pictures later:)
Happy friday!



11 kommentarer:

  1. Åhaa..
    Jeg LIKER den skjeve lampeskjermen din!!!!

    **love**

    SvarSlett
  2. Skulle akkurat til å nevne det samme , sjarmerende med den skeive lampeskjermen ;)

    Klem fra Janne

    SvarSlett
  3. Så koselig i stua di!
    God helg!!

    Klem

    SvarSlett
  4. Herlig stemning i bildene dine!
    Skikkelig fredagskos... Nydelig fuglebur, og herlig stabel med gamle bøker; skaper stemning!

    :-)

    SvarSlett
  5. Du har det så koselig, du!! :) Herlig retro, og skikkelig gjennomført-digger stort!:)

    Fine bilder også:))

    Kos deg med forandringene, det er herlig med litt nytt, enten det er hjemme i stua, på bloggen eller ellers i livet:)

    Stor klem!

    SvarSlett
  6. Du har det så fint! Det jeg gleder meg aller mest til med å flytte nå, er at møblene og tingene kan stå på helt nye måter. Jippi! God helg!

    SvarSlett
  7. Forandring fryder og ofte er det jo ikke så mye som skal til:)

    Elsker stilen din som er ørlite eksentrisk i tillegg...da blir det masse personlighet!
    LOVE

    Klem, Hanne

    SvarSlett
  8. Kjempefint ble det!! Det øverste bildet ditt var knallstilig. Er det store endringer på gang? Klem

    SvarSlett
  9. Hei søta!
    ...forandringer gitt...ja av og til så er det jo sånn at forandringer frydervettu:) Forandrer stadig vekk jeg...blir tydeligvis fort lei her hjemme...*ler* Var litt vanskelig å se akkurat hvordan du har flyttet møblene ut i fra bildene dine...men elsker rammene på veggen! Og så elsker jeg jo både stolen og den lyseblå skjenken....og som søte Ida sier over her...den lampeskjermen på skeiva! *sjarmert**smile*

    Håper du hadde en flott 17mai?
    Her var det forholdsvis rolig...men kan være hyggelig det også*smile*

    Ønsker deg en flott helg!
    Klemmer

    SvarSlett
  10. Så hyggelig med hilsen fra deg!
    Vakker blogg du har.
    Gleder meg til å følge deg!

    Ha en fortsatt fin helg.

    Klem K.

    SvarSlett
  11. Så fint det er på veggen! Stilig
    ha en fin dag
    klem Hege

    SvarSlett

Blir veldig glad for en liten kommentar! Takk! :-)

Related Posts with Thumbnails