Powered By Blogger

fredag 4. mai 2012

From a cameras point of wiew...


Jeg har et ganske enkelt kamera.
 Ikke noe stort og fancy, men akkurat nok inviklet til  at jeg synes 
det er mer enn nok. Når jeg tar bilder hjemme setter jeg ofte fra meg kameraet mens jeg 
`gjør klart` (les: rydder) til neste bilde.
 Da jeg skulle ta bilder i går kom jeg ved et uhell til å ta et bilde fra  akkurat der jeg hadde satt fra meg kameraet. Da fikk jeg ideen om å ta disse bildene - bilder som `ikke er planlagt`.  
Det øverste er bildet som utløste idèen.  
De andre er heller ikke planlagte, men tatt fra der jeg vanligvis setter fra meg 
kameraet i `ventemodus`.
Jeg synes det kom fram en egen `stemning` i bildene.

From a cameras point of wiew.


Begynner å føle meg som meg selv igjen, og godt er det!
Det blir nok allikevel en rolig helg, vil gjerne bli helt ferdig med denne influensa!
I kveld blir det, tradisjonen tro, et besøk hos gode venner med The Voice på plakaten.

Har du noen planer for helga?


 












english:
I dont have a complicated camera. When Im taking photograpies in my home, I put the camera down, when its still on, when I`m making the `scene` ready for the next picture. By accident I took a picture with the camera while it was `waiting` for me to use it. Thats how I got the idea to these pictures in todays post; they are all taken when the camera is `waiting` for the next `picture set up`. I didnt plan where to put it, but put it where I usally do when I`m taking pictures. I liked how they came out - '
from a cameras point of wiew...
Any plans for the weekend?


11 kommentarer:

  1. så fint du har det:-) Likte så godt bildene du tok, at de var helt tilfeldige og ikke planlagt liksom. Fortsatt god bedring, håper å se deg neeste uke:-D god helg og blifriskklem**

    SvarSlett
  2. så fint du har det:-) Likte så godt bildene du tok, at de var helt tilfeldige og ikke planlagt liksom. Fortsatt god bedring, håper å se deg neeste uke:-D god helg og blifriskklem**

    SvarSlett
  3. Jeg liker det! God helg!

    SvarSlett
  4. God idé! Fine og annerledes bilder; nice!
    Kos deg med "The voice"

    :-)

    SvarSlett
  5. Ble riktig stilige:)Her er det Voice:)
    kos deg
    klemklem

    SvarSlett
  6. Så kule bilder!

    Takk for søte ord, herlige deg :)

    Jeg har vært så dårlig at du aner ikke... men begynner å bli bedre altså.

    Fin fredag til deg og dine!
    Her skal jeg legge siste finpuss på kurset jeg skal holde i morgen *skrekkblandet fryd*

    Klemklem

    SvarSlett
  7. Så gøye og stmningsfulle bilder...sett fra kameraets vinkel..artig!! men huff så kjedelig med influensa - håper den slipper taket og at kreftene strømmer på. her er det også tv kveld med the voice... kos!!

    SvarSlett
  8. Dette var jo kjempestilig, det! Så lunt og fint, på en litt annerledes måte : ))

    Godt å høre at du er på bedringens vei : )

    NYT HELGA!

    Jeg har ikke store planene jeg heller, men en skogstur blir det nok ;b ...og en tur til tanteungen på 7 mnd <3

    Klem fra Silje.

    SvarSlett
  9. Morsom idé, kule bilder! Godt å høre du er bedre, men sikker lurt å ta det med ro om det er influensa av den sige typen. Vi har kosa oss med pizza og The Voice. Opp tidlig og på loppis i morgen:)
    God helg!
    Klem

    SvarSlett
  10. Fine bilder,med fine farger som du alltid har:) Artig å eksperimentere litt også:) Her var det også voice igår:) Ellers ha ei fin helg da!:) Klæm

    SvarSlett
  11. det nederste bildet var virkelig nydelig:)

    SvarSlett

Blir veldig glad for en liten kommentar! Takk! :-)

Related Posts with Thumbnails