Powered By Blogger

torsdag 31. mai 2012

...

Heisann! 
Har vært en skikkelig dårlig blogger denne måneden.
(og generelt den siste tiden..)
Og nå når jeg endelig skulle lage en liten mai-oppsummering, ble det bare rot!
Så derfor viser jeg dere bare noen `vanlige` bilder - glimt fra leiligheten.


Håper dere har det bra
Og takk for at dere tar dere tid til å stikke innom her!


*vi blogges*










english: 
I`m a really bad blogger nowadays!
Sorry for that, but I hope you enjoy your visits here!
Thanks for stopping bye!

8 kommentarer:

  1. Hei snuppa!

    Skjønner at jeg ikke er alene om å ha mange tanker og utfordringer om dagen...
    Men nå skal jeg snart på cafè og lete etter den der av- knappen, så hold ut! :-)
    Håper du og Leon får en superfin fredag:-)

    Klemmer, Rosa

    SvarSlett
  2. Så tøff den orkidéen var! Fine øyeblikksbilder hjemmefra :)

    SvarSlett
  3. Noen ganger trenger man pause fra bloggingen. Det skal være moro, ikke pes! Takk for kommentar. Igjen. Murre er noe av det bedre som har hendt meg, 9 år og omplassert her hos meg, er han den snilleste og mest kosete katten. Han murrer hele tiden. Derav navnet. Jeg styrer i hagen, han følger etter. Koselig. Digg telefon du har. Plingplongpink. Lekker, Det var puffen og. Hils Leon. Klem fra Signe& Murre

    SvarSlett
  4. Hei søta!*smile*
    Hufftiden bare flyr om dagen...og jeg rekker liksom ikke helt rundt med kommentarer og sånn her i blogglandia...men nå fikk jeg endelig tittet innom her hos deg*smile*

    ...du stas at du hang deg på utfordringen inne hos meg..! Ser det går litt roligere der denne gangen enn tidligere så håper det kommer litt flere bidrag etterhvert...lag gjerne mer om du får inspirasjon altså for du er flink!Q:)

    digger forresten den rosa telefonen! Var det spraylakk du brukte på den?
    Stor klem med ønske om en flott helt til deg

    SvarSlett
  5. Hei min vakre bloggis,
    takk for alle de fine kommentarene du har lagt igjen hos meg i det siste, det varmer og gleder enormt... Jeg har slitt litt med å finne tilbake til bloggemodus etter hackingen, men jeg merker bloggegleden igjen er gryende :)

    Den rosa telefonen er rett og slett elsk!

    Fineste lørdagskvelden til deg! I kveld er det reker og hvitvin med gode venner - så herlig!
    klemklem

    SvarSlett
  6. For en herlig retro blogg du har :))
    Digger bilen :)
    God helg.
    Klem

    SvarSlett
  7. Alltid kjekt med noen glimt fra leiligheten din:) Jeg er også dårlig blogger om dagen, men det tar seg vel opp. Hadde bare døgnet vært litt lenger...
    Klem

    SvarSlett
  8. Åh.... for en herlig ROSA telefon!!! DEN likte jeg!
    Bloggelysten min er opp og ned, er ikke alltid på topp: og det er helt greit:))

    Håper du har det bra om dagen! :))

    Stor klem fra meg:)

    SvarSlett

Blir veldig glad for en liten kommentar! Takk! :-)

Related Posts with Thumbnails