Powered By Blogger

søndag 27. mai 2012

Kjøkkentjeneste og vinner!

I mangel på noe bedre å vise dere, får dere her servert noen gilmt av mitt
(ganske så kaotiske) kjøkken


Vinneren av eva solo giveawayen er trukket! 
Det ble Katrine Helle.
Hurra for deg!
Send meg gjerne din adresse, så kommer det nok en pakke i posten om 
ikke så alt for lenge:) 

Takk til alle dere som deltok
Og velkommen til nye Følgere! Håper dere vil trives her:)

Her er det
Sol, sol og atter sol...!
Da kan man ikke klage:)














english:
since I dont have anything else to show you I took some pictures from my 
rather chaotic kitchen!
I`m still enjoying the fantastic weather: sun , sun and sun!:D




6 kommentarer:

  1. Så koselige bilder fra kjøkkenet ditt! Jeg er så glad i disse kroppene i melamin:)

    Vi har hatt en fin dag på hytta, men nå er vi hjemme og snart i seng!

    Klem

    SvarSlett
  2. Hei:) Så jeg ble den heldige vinneren :)

    Men får ikke til å sende mail til deg :/
    Kan jeg bare sende adresse på en melding til facebook siden ?

    Hilsen Katrine Helle

    SvarSlett
    Svar
    1. Så rart at du ikke får sendt mail, Katrine... Husk at det er NO på slutten, ikke COM. Men bare send en melding til FB ja:)

      Slett
  3. Herlige Bilder av Leon i helgemodus under her :D
    Syns nå kjøkkenet var mye mer koselig enn kaotisk jeg da! Håper det fortsatt går bra å jobbe og at du trives på Kremmerhuset :)

    Ja, det er deilig med masse solskinn :) Jeg har vært hjemme hos foreldra mine i helga, bare slappet av ute i hagen.. Utrolig deilig! Blitt en ganske solbrent på ryggen men, hehe ;) Pytt pytt!

    Ha en fortsatt finfin mandag dere søtingene :)

    Klem

    SvarSlett
  4. Koselig med en sniktitt på ditt kjøkken og hurra for vinneren :)

    Jeg har flyttet bloggen min og håper du vil følge meg her inne fabelaktigebloggen.blogspot.com

    Jeg håper du har hatt en finfin pinse og at du har hatt sol og varme.

    Stor og god klem
    Maia

    SvarSlett
  5. Ja,like kaotiskt kjøkken her:)men så lenge det er fine ting så gjør det ingenting:)
    ha en fin kveld
    klemklem

    SvarSlett

Blir veldig glad for en liten kommentar! Takk! :-)

Related Posts with Thumbnails