Powered By Blogger

onsdag 23. mai 2012

Nyter sommeren


 Sommeren har virkelig inntatt (iallefall deler av) landet!!
Det føles slett ikke som om vi befinner oss i Norge, men heller langt Sydligere strøk!
 Bergen by syder av liv og sommerstemning!
Også på hjemmebane nytes været - av både meg og Leon:)


Håper du har fått følt litt på sommervarmen 
der du er også!

 
Klem fra mor og pus








english:
me and Leon are enjoying the sudden feeling of summer!  
This sure doesn`t feel like Norway in May... but it is! Hope you are enjoying the 
weather where you are:)

7 kommentarer:

  1. Herlige været for tida! Og fine pusen.

    SvarSlett
  2. For en nydelig pus!! De nyter livet nå de firbeinte...min er på evig jakt etter fluer både inne og ute!!
    Nyt sommerdagene i verdens fineste by...( ivertfall akkurat nå ) hihi!!
    solklm ingrid l

    SvarSlett
  3. Helt fantastisk med syden i Bergen, og bare så velfortjent, sant? Klem

    SvarSlett
  4. herregud vilken fin katt!

    SvarSlett
  5. Wow, for en flott pus! Sommer i Trondheim også, nesten litt for varmt for denne gravide damen...;) Men jeg klager ikke altså. Viktig å ha nok is i fryseren - så går det veldig bra!

    SvarSlett
  6. Nyyyydelige pusen!

    Ja, må si jeg nyter sommmeren bra nå, dette er jo helt fantastisk! Håper det varer litt da...:) As we speak, sitter mannen og jeg(han sover, ikke sitter;) ute på verandaen og nyter deilig, varm kveld, åh, så herlig!!:))
    Kos deg videre, stor klem fra meg!:))

    SvarSlett
  7. Han så ut til å kose seg veldig i solskinnet ja ;) Deilig vær om dagen! Endelig er formen bedre også, var litt pes å ha feber i tillegg til at det var så varmt, hehe :)
    Nala koser seg også veldig nå, hu ligger mest i skyggen og i går var hu storfornøyd fordi hu fikk smake iskrem med meg :)

    Kos dere :D

    Klem fra meg

    SvarSlett

Blir veldig glad for en liten kommentar! Takk! :-)

Related Posts with Thumbnails