Powered By Blogger

tirsdag 15. mai 2012

Forandringer...


 Her skjer det ikke så mye kreativt om dagen, men (desverre) mye annet rart... 

Jeg er klar for en forandring - 
hjemme i interiøret, her på bloggen og, ikke minst, i livet mitt!!
Forandringer blir det, men hvor drastiske?
Og til det bedre...?

Som en liten start har jeg hengt opp noen svarte rammer i dag. Jeg har 
ikke mye svart her blant alle pastellene, men noen ganger kan det rett og slett være 
godt med kontraster og noe helt annet! 
Eller hva sier du?


Symmetri har aldri vært min sterke side...;)
***

Bli med i min giveaway fra eva solo!

Har du noen input om positive endringer jeg kan foreta meg på bloggen eller ellers, let me know!

*vi blogges*











english: 
Im soo ready for a chnage! - on my interior, on my blog and in my life!!
Black frames in different sizes and shapes was a nice try to get on with it. I dont have much blacks in my home so it felt nice with some contrast to all the sweet pastels.
If you have any ideas to som changes her at my blog or change in any context, let me know!




8 kommentarer:

  1. Fint synes jeg :)
    Jeg er jo også skikkelig pastell-junkie men alle rammene i huset er faktisk sorte og jeg synes det gjør seg :)

    Og med våren kommer ofte trangen til forandring, selv pusser og maler jeg vinduer og dører så det griner ;)

    Klem!

    SvarSlett
  2. Så spennende med forandringer :) Lykke til med det! Godt med noe nytt og annerledes av og til. *♥*

    SvarSlett
  3. Tøft med de sorte rammene!!
    Om man utfordrer seg selv litt så skjer det gjerne fine forandringer!

    Lykke til!!

    Klem

    SvarSlett
  4. Personlig synes jeg at du skal være deg...
    Men litt forandringer er fint, og sort er
    aldri feil som aksentfarge, den kan rett
    og slett få fram andre ting også.

    SvarSlett
  5. Dette var absolutt noe nytt fra deg ;)
    Veldig tøft og annerledes.
    Det er bra med noen forandringer i blant ;)
    Ha en fin dag i morgen !

    Klem fra Janne

    SvarSlett
  6. Hei frøken!

    Jeg synes det ble DRITKULT (jepp, bruker det ordet enda;-)) med de sorte rammene!! Litt mer kontrast, fint:-)

    Forandring ja... Jeg holder på med akkurat det samme. Både på bloggen og i livet ellers. Jeg har funnet ut hva som ikke funker og hva jeg vil gjøre noe med, og har satt i gang. Er supermotivert, selv om det er krevende.
    Men tenk når man har oppnådd endring, så deilig det føles da! Da er det helt klart vært det:-)
    Finn ut hva som ikke fungerer i ditt liv, bestem deg, og sett i gang! Du vil ikke angre:-)

    Masse klemmer, Rosa

    SvarSlett
  7. Jeg digger kontraster:)
    ..Og svarte rammer ble knallkult i heimen din!I like!

    Klem på deg:)

    SvarSlett
  8. Forandring fryder *blunke*

    Ønsker deg en fin 17. mai! Koos deg og nyt morgendagen. Her har jeg en pause i pakkinga, for manchester kaller!

    klemmer!

    SvarSlett

Blir veldig glad for en liten kommentar! Takk! :-)

Related Posts with Thumbnails