Powered By Blogger

fredag 23. september 2011

HURRA for Interiør & boligmessen og SLETTVOLD!!!!

Da har Messe-helga startet her i Bergen, og jeg har tilbragt ettermiddagen der med to  
gode venninner.
Massevis av inspirasjon og flotte nyheter!
Og en ekstra bonus til meg...!

Her kommer en liten smakebit.
(du får lukke øynene litt nå om du skal på messa selv)
og her er jeg med bonusen min; av mange hundre påmeldte ble nettopp jeg trukket som vinneren av et gavekort på hele 1000 kroner hos Slettvold!!!
Jejjj!! 
Lucky me!!
De gir bort gavekort i morgen og på søndag også.
Tusen takk Slettvold!!

I morgen fortsetter `festen` og da med mange andre bloggere
Dagen starter med bloggefrokost klokken ti.
Sees vi?


Gratulerer til Amalie som bor i Norges vakreste hjem, Svenngården! 
Gratulerer til An-Magritt og alle de andre finalistene også!





english
some snap shots from the housing-and-interior-design-fair.
and lucky me won a gift certificate at Slettvold on 1000NOK!
tomorrow the feast continues, starting with blog-breakfast at ten.
and a big Congrats to Amalie at Svenngården for winning the tittle; `Norwegians most beautiful house 2011`, today!

22 kommentarer:

  1. åhh, så heldig du er som får være med på messa og ikke minst for gavekortet du var så heldig å vinne :O)

    Kos deg og blir inspirert og for all del, del flere bilder med oss :O)

    Carinaklem

    SvarSlett
  2. Åh, gleder meg! Heldige du ikke minst. Vi sees i morgen! :)

    SvarSlett
  3. Oj, der var det mye fint kan jeg tenke meg... Fantastisk å vinne et gavekort også da:)

    SvarSlett
  4. Glemte å si takk, for kjempe koselig kommentar inne hos meg:)

    SvarSlett
  5. Og GRATULERER til deg som vant gavekort :)
    Så kjekt...
    Kjekt høres det også ut å være på messa.
    Kos deg.
    Klem May Helen

    SvarSlett
  6. Å, så mye fine bilder! Skulle ønske jeg kunne vært der! Kos deg i morgen=) Klem

    SvarSlett
  7. Heldige du, som både er på messa OG vinner gavekort! Gøy:-)
    Kos deg i morra også!
    Klem, Elin

    SvarSlett
  8. Der var det mye i Janniche-stil ja ;) Så flotte bilder, ikke rart du blir inspirert! Masse godsaker jo! :)
    Grattis :D Så artig!!

    God helg :)

    SvarSlett
  9. Så heldig du er!! =)Skulle ønske jeg og kunne dradd på messe=) Klem

    SvarSlett
  10. Så masse fint! Og gratulerer med gavekort, så flott!:D

    SvarSlett
  11. Skjønar eg skulle tatt toget heilt til byn i dag... Såg flott ut, og ikkje minst inspirerande! Gratulerer som vinnar av gåvekort:)

    SvarSlett
  12. Så gøy da;) ha en fin helg videre, klem W

    SvarSlett
  13. Eia var jeg der ;)
    Såå heldig som vant gavekosrt fra Slettvoll !
    Gratulerer :)

    Klem,Kari

    SvarSlett
  14. Gratulerer som gavekortvinner!

    Og tusen, tusen, tusen takk for pakken som dukket opp i postkassa mi i går. Kjempefin!! Jeg har smakt på teen, og den var veldig god. :)

    Hurra, hurra, det er så stas med pakke!

    SvarSlett
  15. Hei venn.
    Takk for gratulasjoner inne hos meg.
    Det varmer og gleder meg masse!

    Ha en fin helg, du vakre.

    SvarSlett
  16. Grattis!!!...önskar att man inte var så låååååångt bort, jag hade gärna tillbringat en dag där också.

    men jag h oppas du får en trevlig dag imrogon med ...och varför inte se till och vinna ytterligare 1000kr ;) ...jag håller tummarna

    Hälsningar från Göteborg och mig / Pernilla

    SvarSlett
  17. Kjekt at du kosar deg på messa, og så heldig du var som vann gavekort også:)
    Bloggefrukost høyrest triveleg ut - kos deg!
    Klem frå meg

    SvarSlett
  18. Så mange fine bilder fra messen. Er det øverste bildet fra Kremmerhuset sin stand? Kan ikke huske å ha sett den, letet virkelig :) Fortsatt god helg og kos deg masse på bloggefrokost :)

    SvarSlett
  19. Kos deg masse :-)
    Jeg tror jeg må ta en tur og titte på messen gitt.
    Klem fra meg.

    SvarSlett
  20. Wow, gratulerer!!! Blir nok ikke vanskelig å få brukt det gavekortet, nei... ! :-)
    Skulle veldig gjerne vært der, men får kose meg med bildene istedet:-)

    Fin helg til deg!

    Klem, Rosa

    SvarSlett
  21. Hei, og takk for at du deler herlig inspirasjon! Husker du hvilken stand du tok bildet med den grå veggen og lampa med piggtrå? Me like :)
    Gratulerer med vinnerflaks!

    Klem, Chilli Charm

    SvarSlett

Blir veldig glad for en liten kommentar! Takk! :-)

Related Posts with Thumbnails