Powered By Blogger

fredag 30. september 2011

T for Termos!

R for RETRO!
Det er Retro-uke på min Second Hand blogg denne uka.
Siden det er kun 2 dager igjen til nye uke, tenkte jeg å drive litt reklame...
Dette er noe av det du finner på bloggen min, Brukte Pasteller.

Min favoritt blandt retro-termosene!

Kanskje du foretrekker gult?

eller rødt?
Serveringsfat fra Porsgrund Porselen

Noe som falt i smak?
Ta gjerne en titt, det ligger flere varer ute enn det jeg viser her.



Vurderer å ha Pastell-uke neste uke. 
Noe som synes det høres spennende ut??


*fredagsklem*



english:
some of the items in my second hand blog - this week is Retro-week. thinking to have Pastel-week next week. Please visit my other blog `Used Pastels`.

3 kommentarer:

  1. Pastelluke høres helt fantastisk ut spør du meg, hihi. God helg til deg!

    SvarSlett
  2. Ja til pastelluke!

    Ønsker deg en fabelaktig helg, kos deg og nyt den!
    Jeg skal bare slappe av og bruke tid med mine nærmeste. Tror det trengs etter en lang uke.

    Smil og klem
    Maia

    SvarSlett
  3. Så herlege termosar!! Ein koseleg blogg du har. Ønskjer deg ein fin laurdag.

    SvarSlett

Blir veldig glad for en liten kommentar! Takk! :-)

Related Posts with Thumbnails