Powered By Blogger

lørdag 17. september 2011

Flere stilleben

Skrøt på meg i forrige innlegg at jeg pynter med stilleben stort sett hele tiden...
Og da jeg bladde litt bakover i arkivet, fant jeg noen `beviser` på det.

Siden Lidylls utfordring var `Vis meg dine Stilleben` (i flertall), regner jeg med at det er lov med ett innlegg til med diverse bidrag!;)



For de som savnet Leon i fredagsinnlegget, kan jeg si at det kommer et 
    `Behind the scenes-innlegg`, og der er Leon med;)

Og så blir det storslagent SALG på min 
Brukt-Blogg til uka!
-Følg med, følg med!-

God søndag!







english:
some more Stillebens I have made the past year...
For those of you that missed Leon in Fridays post; there will be a `Behind the scenes`-post with Leon in it, very soon! Have a nice Sunday!

8 kommentarer:

  1. NYDELIGE bilder!!!
    Tusen takk!
    God Søndag til deg også.

    Klem :o)

    SvarSlett
  2. Flotte stilleben, både her og i forrige bidrag :)

    Ha en finfin septembersøndag!
    Signe

    SvarSlett
  3. Så mange vakre ting i så mange herlige ensemble! Fabelaktig!

    Klem

    SvarSlett
  4. Så spennende blogg du har! Full av lekre bilder og ting. :) Herlig! -Husfruas Memoarer-

    SvarSlett
  5. I denne bloggen er det mange fine stilleben og ting som blir vist frem :) Hyggelig å titte innom!

    SvarSlett
  6. Utrolig fine stilleben hos deg. Liker fargepaletten din - rett og slett lekkert :)

    SvarSlett
  7. Synes du jeg likner på min mor? Hm. Så artig å hør. For en skjønn lten ugle. Å! Fått tak i den fra? Superfin. Skal du på bloggarrangementet i bergen? blir litt langt unna for meg men skal til rosendal i oktober om du har hørt om gjenbrkshelgen som skal være der? Se rosendal turisthotell sine nettsider eller søk på deres blogg! Mvh Signe

    SvarSlett
  8. Nydelig, vennen*smile*
    ...klarer jo nesten ikke plukke en favoritt hos deg!*hihi*

    SvarSlett

Blir veldig glad for en liten kommentar! Takk! :-)

Related Posts with Thumbnails