Powered By Blogger

søndag 4. september 2011

Høstfornemmelse...

Har hatt en kjempefin helg med gode venner og mye aktivitet! 
En fin og sunn kontrast til de forrige helgers latskap...

Høsten har så smått gjort sin entrè, både 
innomhus og ute. 
Fargene i omgivelsene blir deretter.

(beklager dårlig bildekvalitet! får skylde på kameraet)
Uttrykket `katta i sekken` får stadig en ny betydning her i huset... 
Leon gløtter ned fra sitt `gjemmested`; en bag oppå et klesskap.
Han er bare en helt fantastisk morsom, rar og vakker katt! 
Lucky me!

Håper dere andre også har hatt ei flott helg!
Beklager at jeg ikke har fått kommentert så mye de siste dagene, 
men tiden har fløyet!
Takk for fine ord fra dere!!



ps: kjeksene i forrige innlegg er kjøpt i Nederland. 
Vet ikke om de selges i Norge. Noen av dere som vet?







english:
had a wonderful weekend!
Now the autumn is here, 
and it shows both indoor and out.
Hope you had a lovely weekend too!


7 kommentarer:

  1. Jeg vet at de selges i noen kafeer i Oslo. På Kaffe Gram (Sagene) og jeg trur også Valkyrien (Majorstua).

    SvarSlett
  2. Leon er superfin, nå gleder jeg meg til å få tilbake katten vår. Klem

    SvarSlett
  3. ooh, da jeg bodde i nederland brukte vi å kjøpe nystekte slike kjeks på markedet!! ;) rå-gode! mmm, kjenner smaken enda!! Forrige helg da det var matfestival i ålesund fant jeg noen som solgte på "bondens marked!" Det må da være noen som selger de? Ica eller noe? Supersøt boks til da!

    Ha finfine høst dager fremover :D

    Klem

    SvarSlett
  4. Eg var sikker på at eg kommenterte på forrige innlegget ditt. Men det var der ikkje gitt! I allefall skreiv eg at vi har nederlandske naboer som hadde med slike kjeks til oss ein gong. Heilt NYDELEGE..fekk så lyst på når eg såg dei her hos deg;)
    Morsomme, søte pusen din! Her i heimen pleier Sofus (katten) å henge i ei veske på veggen i gangen av og til..hehe..rare dyr;)
    Ha ein finfin kveld!
    Klem:)

    SvarSlett
  5. Rare Leon! Fint å ha selskap, då:)
    :-)

    SvarSlett
  6. What a cute and funny photo with the cat :-)!
    Have a nice new week,
    Hugs,
    Yvonne

    SvarSlett

Blir veldig glad for en liten kommentar! Takk! :-)

Related Posts with Thumbnails