Powered By Blogger

fredag 2. september 2011

Helg!

Da var de to første dagene i September `unnagjort`, og det har vært
 to veldig fine dager for meg!
Med besøk fra Ålesund og et meningsfylt `prosjekt`, smiler jeg mer enn på lenge:)
Har slappet av nå på ettermiddagen med dromedarkaffe og verdens beste kjeks!

Den er fra Nederland og kommer i slike fine bokser.
Litt pepperkakesmak, med et tynt lag med seigt karamellfyll inni - nammm!
Har du smakt den?

Nå skal jeg snart på grilling med en hel gjeng ved ei hytte. 
Håper Bergensværet holder..!

Har du planer for kvelden?





english:
had some wonderful first days of September! 
Now I`ve enjoyed the afternoon with coffie
 and the worlds most tasty cookie! 
It`s from Holland and has delicious caramel inside - yummi!!
Did you taste it?

13 kommentarer:

  1. Det var bare det jeg viste at jeg skulle kjøpt med dem hjem fra Amsterdam i sommer, alle gikk jo rundt med de kjeks boksene...ja,ja...neste gang da...fint teppe i stolen din. Klem W

    SvarSlett
  2. Nam, det så godt ut!
    Det teppet som var i stolen var nydelig...

    Jeg har ikke store planer for kvelden.. Etter en strevsom og slitsom uke på jobb og en hektisk hverdag her hjemme skal jeg nyyyyyte fredagen!!! :)

    Kos deg masse i Bergen!

    KLEM

    SvarSlett
  3. Nam, det fristet! Kos deg på grilling, og god helg :D

    SvarSlett
  4. Det der er stoopwafels! Nammis!
    Det vet vel jeg med en Nederlender i huset ;)

    Og et tips: Det det blir en finfin sukkerboks når du er tom for kjeks! Det er det vi bruker :)

    Klemklem

    SvarSlett
  5. Så bra :) Håper været har holdt seg utover kvelden! :)
    Den kjeksen hørtes farlig god ut syns jeg ;)

    Hmm.. planer for kvelden.. vel, hele kvelden har gått med til lesing. Så på klokka nå, å fant ut at det var nok lesing for i dag :)

    Klem

    SvarSlett
  6. Næmmen, trodde jeg hadde skrevet mail til deg...
    Jeg har fått teen -suuuuuperduper!!!! Elsker den og elsker boksen!
    Tusen takk, innlegg kommer -jeg er bare VEEEEELDIG treig....
    Ha ei super helg, håper været holder!
    Klem
    Lise

    SvarSlett
  7. Ja, jeg har smakt den....kjempegod...men hvor får man tak i den? Ha en super helg...Lena ;)

    SvarSlett
  8. De er sykt gode hvis du varmer dem!!
    Nam nam.
    I dag kan du lese om mitt beste minne fra i sommer på bloggen min, hvis du vil. Jeg er kanskje litt rar, men luftkyss er de beste, bare sier det.
    Klem fra meg, og håper at dere koste dere i går.

    SvarSlett
  9. Håper du fikk en fin helg=) Hils Ålesunderne hvis jeg kjenner dem;) (hvis ikke dem allerede har reist hjem da)

    klem=)

    SvarSlett
  10. Ja, her i Bergen regner det du! Håper du koser deg fordeom:)

    Den kjeksen er ordentlig god - smakte den for første jeg på interrail tur..Likte koppen veldig godt og jeg;)

    (også har du en så skjønn katt!)
    klem til deg

    SvarSlett
  11. Aaaah...Stroopwafels! Yes, my favourite cookie too and so Dutch :-). I'm so proud ;-)

    SvarSlett

Blir veldig glad for en liten kommentar! Takk! :-)

Related Posts with Thumbnails