Powered By Blogger

onsdag 14. september 2011

Fra albumet

Nok en liten reprise i dag. Denne gangen grunnet pc-problemer.
Godt å høre at dere synes det er ok med et gammelt bilde en gang iblandt!

Bokskapet mitt fra IKEA (omtrente det eneste som er `nytt` i hele leiligheta), er et yndet sted for stilleben og pynting...

Elsker maleriet jeg kjøpte for en billig pengeBrukt-butikk! 
Den søte lille lampeskjermen er kjøpt samme sted.

Håper du har hatt en fin dag!
Takk for besøk og alle fine kommentarer!

(Ps: hvis du ser godt etter, ser du den runde lampa mi i gull som nå har blitt rosa!   ser  du den??)








english: 
some old pictures today also. reason: problems with pc. love the panting I bought in Second Hand! the cute lampshade is bought at the same place. Hope you had a nice day!
And thanks for visits and nice comments!

5 kommentarer:

  1. Ja til gjenbruk!!! :) Lekkert!
    Og IKEA er eit strålende valg,
    spør du meg ;)

    Klem E

    SvarSlett
  2. Så fint altså!
    Nydelig den klokka ;)

    Koselig at du ville være med på min gi-vekk :)
    Jeg skal være hjemme med ei syk lita jente idag, så her blir det en skikkelig slapp-av-dag!

    Nyt dagen, håper din blir fin!

    KLEM

    SvarSlett
  3. hihi! Jeg måtte lete litt men fant lampen :D du må kose deg masse på hyttetur, så skal jeg kose meg på loppis, tihi! skal ha med ungene så blir vel ikke så veldig grunding jeg får kikket heller denne helgen, men skal nå gjøre et forsøk på å finne et lite kupp ;) *♥*

    SvarSlett
  4. Tusen takk for koselig hilsen inne hos meg, snart er det interiørmesse! Vi sees der? Klem!

    SvarSlett

Blir veldig glad for en liten kommentar! Takk! :-)

Related Posts with Thumbnails