Powered By Blogger

torsdag 22. september 2011

I kulissene...

Nok et innlegg om nysgjerrigpus!
Da jeg laget Stilleben-innlegget til Lidylls utfordring, var selvsagt Leon veldig interessert i hva jeg drev på med - som alltid.

 *snuse litt...*

 hva er så spennende med dette da..?
-skjønner ikke oppstyret, jeg.

nei, nå går jeg...

og der forsvant han for å se om han kunne finne på noe ugagn..


Sånn går no dagan...
Lyst til å se hva slags sprell Leon ellers driver med
Trykk på etiketten LEON evt DRAMA - alt ettersom hvor mye action 
du vil ha...;)


I morgen startet Interør- og Bolig messen her i Bergen!
Gleder meg!!
Kanskje vi 
sees?






english: 
another `behind the scenes `with Leon. If you want to know what he fills his days with; push Leon or Drama on the right side on this blog page. 
I really look forward to the Interior- and housing fair that starts tomorrow! Maybe I see you there?

3 kommentarer:

  1. Herlig stilleben og nydelig pusekatt!
    Kos deg på Interiørmessa :O)

    Nyt helga!

    Carinaklem

    SvarSlett
  2. Hihi, han skulle vel bare konstantere at det ikke var noe spiselig :)

    Kos deg på messe! *litt misunnelig*

    SvarSlett

Blir veldig glad for en liten kommentar! Takk! :-)

Related Posts with Thumbnails