Powered By Blogger

mandag 26. september 2011

Alle gode ting er 3!!!

Som jeg fortalte i går, var jeg en snartur innom et loppemarked på vei til Interiør & boligmessen i går. Regnet med å ikke finne noe, siden det var siste dag og klokka var over ett. Men hva tror du sto å ventetmeg!?!
Jo, det ser dere jo her! En mintgrønn Lettera skrivemaskin!!!
Litt mindre og rundere i formen enn den blå jeg har fra før - perfekt!!
Og prisen var det ingenting å si på!! Så litt `vinnerlykke` føltes det som om jeg  hadde i går også:)
nå står de der og skinner side om side!
-alle gode ting er 3 ja - den tredje i gjengen kan du se her!

Jeg kjøpte også to lekre termoser/kanner i herlige retrofarger og stil!! De kommer mest sansynlig til salgs i Brukte Pasteller - for denne uka er det RETROUKE på min andre blogg! Jeg blir veldig glad om dere tar en titt, og kjenner du noen som liker Retroting, får du gjerne tipse dem!;)


Jeg har levd litt i en egen interiør-boble denne helga... Beklager derfor at jeg har vært dårlig på kommentering, men har vært innom de fleste og kikket!


Takk for fine kommentarer og velkommen til 3 nye følgere som har kommet iløpet av de siste dagene! 









english:
I have had my share of luck winning things at the fair this weekend. I didn`t win anything yesterday, but it felt like winning when I came across this lovely typewriter on a fleemarket! Isn`t it wonderfull? Now I have 3! To see the third one, click here.
I have Retro-week at my second hand blog this week! I will be happy for a visit there too:)

5 kommentarer:

  1. Åh, heldig! Skikkelig flott.

    SvarSlett
  2. Wow, 3 stk?!?! KULT :)
    Ønsker deg en finfin kveld.
    Jeg har en sånnen forresten, men ikke med like kul farge...

    SvarSlett
  3. Fiiin skrivemaskin i herlig farge!

    SvarSlett
  4. Skal si du har vinnerlykke for tiden...og såååå heldig du var som vant 1000 kroner hos Slettvoll, jeg kan anbefale bøkene de har der, både sine egne og de fra Beta Plus...lekkert...ikke mye retro der, men flotte interiørbøker!

    SvarSlett
  5. Gratulerer med vinnnerlykke, og med loppekuppene dine ;) Og takk for sist... ;)

    SvarSlett

Blir veldig glad for en liten kommentar! Takk! :-)

Related Posts with Thumbnails