Powered By Blogger

tirsdag 27. september 2011

Hvordan ta livet av en katt...

Litt dramatisk overskrift på dagens innlegg... Men noen av dere - som har fulgt bloggen en stund - har nok fått med seg at der Leon er, der er det også dramatikk..!

Sånn så gårsdagens kveld her i huset ut; Leon med vakker bakgrunn:
Men jeg  jo glemt å fortelle dere at jeg nesten tok livet av Leon i forrige uke...
Dette skjedde: en kveld ble Leon så lenge borte, så jeg tenkte det var greit å åpne et vindu for å se om han satt der ute i takrennen - noe han ofte gjør på kveldstid.
det er vel mer riktig å si at han henger ut over rennen for å se hva som skjer på fortauet  3 etasjer lengre ned.
-så jeg gikk på soverommet og åpnet vinduet for å se etter ham. Det viste seg at han var der - problemet var bare at han satt rett utenfor vinduet!
Men det så ikke jeg, for det var så mørkt ute.
-så det endte med at jeg nesten vippet ham over kanten, da jeg dyttet opp vinduet!
Vi fikk oss en støkk begge to, men det gikk bra
- happy ending  denne gang...;)

Det jeg egentlig skulle ta bilde av, var lampefoten som har fått seg en omgang med spraylakk. Men skal ta noen bedre bilder i dagslys.

Da var jeg tilbake til hverdagen igjen, etter en intens helg med  messe-aktivitet!  
Så i dag ble det et Leon-innlegg...;)


Håper dere har hatt en fin ukestart!!

ps: nye retro-varer hos Brukte Pasteller...


english: 
a little story about how I almost killed my cat last week... Use Google Translator if you want to read it;) - after an intense weekend on the fair, it`s actually nice to start normal day life. Hope you had a good start to the week!


10 kommentarer:

  1. Phui!
    Det tenker jeg var hjertet-i-halsen-øyeblikk!

    Godt at han er like hel :)
    Signe

    SvarSlett
  2. Puh...bra DET gikk godt!

    Klem til Leon...og deg selvfølgelig;)

    SvarSlett
  3. Så dramatisk överskrift att jag nästan inte vågade läsa resten...tur det gick bra!!! Kram Johanna

    SvarSlett
  4. Sympatimjau fra Molly vår til Leon :)

    SvarSlett
  5. Dakkar Leon. Godt disse små har ni liv. Jeg kan liksom ikke se meg mett på han, han er så skjønn..
    Håper det er bra med deg, Jeg er inne og leser, men har ikke vært noe flink med kommentarer. men formen e litt opp og ned. Men jeg er plutselig i full fat igjen
    Ha en fin onsdag(for det er det??)
    Klem

    SvarSlett
  6. Oj - drama! Bra at det gikk bra denne gangen også. :)

    SvarSlett
  7. Du må sannelig være forsiktig, Janniche;) Glad det gikk bra denne gangen også:)Han er jo så smidig den gutten:)
    Fine bilder av Leon og den lampefoten ser da flott ut:)

    Klem Trine:)

    SvarSlett
  8. Oi oi, så godt det gikk bra : ))

    Leon var forresten veldig fin, og jeg liker bloggen din veldig godt! : )

    God onsdag! Klem fra Silje.

    SvarSlett
  9. Det er ikke bare bare med de her dyra! Bra han ikke skadet seg=)

    SvarSlett
  10. Huffda.. Det der har jeg gjort før også, og det var fra femte etasje, med asfalt rett under. *grøss* Utrolig nok falt en katt fra niende etasje, uten en eneste skramme. Helt utrolig, men jeg begynner virkelig å tro at katter har ni liv.
    Sitter på en liten oppdatering, og så innlegget om musen også. Holdt jo på å le meg skakk.. :D

    SvarSlett

Blir veldig glad for en liten kommentar! Takk! :-)

Related Posts with Thumbnails