Powered By Blogger

torsdag 29. september 2011

Lysestake i duse pasteller

Jeg har vært framme med sprayboksene igjen. Denne gangen fikk en gullfarget lysestake gjennomgå. Da jeg  skulle begynne å spraye la jeg merke til at staken kunne skrus av til to deler! Så da ble den like godt tofarget! Sånn i første omgang iallefall. Planen var at den egentlig skulle være helt rosa.
Hva synes du? Burde jeg heller sraye hele i èn farge? Og i hvilken, i såfall? Jeg er åpen for innspill!:)


De nydelige fargene kommer selvsagt fra KEM.
-og vakre blomster fra min kusine




En nydelig høstdag har det vært her i dag - med sol og deilig temperatur! 
La det bare vare!!




english: 
I have spray painted a candlestick. turned it from gold to soft pastels. the plan was to keep it all in one color, but when I found out that it consisted of two parts, it was more fun to have two different colors! or what do you think? should I change it into one color only? Let me hear your ideas!

13 kommentarer:

  1. Hei på deg!

    Herlige farger fra KEM, en del ting her hjemme hos oss har også fått gjennomgå med de sprayboksene.. Resultatet blir så fint!
    Den lysestaken ble fin, synes den nederste fargen er såå fin kanskje ta hele i den? Stilig ble den jo som den var også, litt annerledes som vi liker :)

    Søte blomster også forresten ;)

    Klem Ida

    SvarSlett
  2. Jeg tror jammen jeg hadde spraya hele i den herrrlige turkis-fargen:-) Hvor kjøper dere disse KEM-boksene? Oppdaget i dag til min fortvilelse at sjappa der jeg har brukt å kjøpe spraylakk har opphørt:-(
    God kveld til deg!
    Klem:-)

    SvarSlett
  3. Hei søta!
    ...jeg tror faktisk jeg ville valgt å hatt den i en farge istedet for to, men det er jo bare smak og behag det...så synes du skal følge det ditt hjerte sier*smile*

    Til fragmenter:
    ...og så ser jeg over her at det faktisk ikke er alle som har fått med seg nettbutikken til KEM ( til tross for at det virkelig har spredd seg etter at jeg la ut et innlegg om det...*HIHI*)...så tenkte jeg jo bare kunne legge det sånn kjapt inn her*smile*

    ...anbefaler KEM på det varmeste, og dere kan handle lakken her: http://webshop.kem.no/

    Lakken heter ironlakk og kommer i masse herlige farger! De sender til hele norge, men bor man i Oslo er det butikk i brenneriveien*smile*

    Flott kvld videre, søte pastell-frøken*smile*
    Klem fra meg

    SvarSlett
  4. Kul..
    Ville nok hatt den i en farge jeg..Begge var superfine!!
    Fin kveld til deg..
    Klem:)

    SvarSlett
  5. Jeg synes det var morsomt med 2 farger :) Gøy med ting som er annerledes, og de deilige fargene da! *♥*

    SvarSlett
  6. Aller først må jeg bare si at du har en utrolig koselig blogg. Jeg er stadig innom og kikker litt.

    Ift. lysestaken og fargevalget synes jeg den blå fargen var utrolig fin, selv om jeg egentlig er en "rosa jente".

    Stilig blir den nok uansett,så lykke til med valget=)

    SvarSlett
  7. Hei vennen! Hmm..valgets kvaler..Begge fargene var jo så skjønne! jeg vet ærlig talt ikke!
    Det er faktisk isvann jeg har brukt..hihi;) Hadde litt igjen i en malingsboks. Men den ble veeeldig blå på det ene bildet ser jeg, så ikke rart at du trodde det var en annen farge.
    Og du..jeg fikk fysisk VONDT i magen av det stakkars Leon-innlegget! Uff..så det for meg..stakkaren hengende utfor fjerde etasje..IIIKK!

    SvarSlett
  8. Jeg elsker jo rosa, men til lysestaken ville jeg gått fot helturkis, det tror jeg blir fint :)

    SvarSlett
  9. Jeg synes dette var litt anerledes og kult!

    Hva med å bryte opp overgangen med litt kul japansk teip som tar igjen fargnene, eller feste på noe annet som blir et blikkfang? Da blir det litt overfokus på at det faktisk er to forskjellige farger...

    Fin hælg te dæ! :) Siw

    SvarSlett
  10. Nydelig lysestake, Janniche, helt deg og Leon:) Ville hatt den bare rosa jeg da:)
    God helg:)

    klem til deg og Leon fra Trine:)

    SvarSlett
  11. Så fin! Uansett, med to farger eller med en av dem, hihi <3

    SvarSlett
  12. Klassisk herlig lysestake.Jeg ville gått for turkis på hele jeg med offwhite rustikklys ;) God helg JR og til rampen din! Klæm

    SvarSlett
  13. Hei snuppa!!

    Har du dilla på spraymaling?? ;) Morro det! Jeg var bare så uheldig da jeg gjorde det en gang og da ble det med den ene..

    Lyst til å gå på cafe med meg en dag?

    God helg!

    Klemmer

    SvarSlett

Blir veldig glad for en liten kommentar! Takk! :-)

Related Posts with Thumbnails