Powered By Blogger

torsdag 8. september 2011

Småforelska...

Høres kanskje mer spennende ut enn det er...
Forelskelsen har -denne gangen- falt på en kaffekanne! 
Er den ikke vakker???
Den ble med hjem etter en impulsiv snartur innom Brukt`n i går, sammen med er lekker retroinspirert stekevott.


Og så har endelig fått Spraylakk i Pastell-farger!! 
Oh Lykke!
Første prosjekt ut ble den gamle lampa i gull - nå er den rosa.
Som en del andre medbloggere (bl.a SignePling og Lidyll), har jeg bestilt 
spray i   lekre farger fra KEM
LOVE IT!  
 (selv om de sendte meg en farge jeg ikke hadde bestilt, siden de var fri for en jeg ville ha - Liker IKKE så mye...) 

Steke-votten ligger for salg hos Brukte Pasteller.


Er alt bra med dere da?
Har gått litt fort i svingene i det siste, men er innom
 dere og kikker -
og blir utrolig glad for alle fine kommentarer dere legger igjen her!!!:)



english
I`m in love!!!
With this lovely coffie pot!
Is it not just beautiful?
I bought it second hand along with 
the green retro oven mitten.
I also changed the color of my lamp from gold to 
much nice pink!!
Love it!
How are you guys doing??
Thanks for your sweet comments!

12 kommentarer:

  1. Den kaffekanna var kjempefin!! Skjønner godt at du er småforelska ;)
    Jeg er småforelska i en tekanne jeg kjøpte for en liten stund tilbake, en liten hvit skjønnhet fra Arabia :) Må se å få lagt ut bilde av den - treeeeg vet du ;)

    Lampa ble også kjempefin, i typisk Janni-farge ;) :)

    God klem til deg :)

    SvarSlett
  2. Lampa ble søøøøøt :)
    Jeg digger KEM!! Snille Lidyll som tipset :)
    Skal snaart bestille jeg også.

    SvarSlett
  3. Tenk så mange ting som kan bli enda finere som pastell da, hadde jeg hatt slik så hadde jeg gått bananas, hihihi. <3 Klem!

    SvarSlett
  4. Så mye fint!!
    Kjempe søt kaffekanne:)

    Ha en fin kveld!
    Klemmer fra Silje

    SvarSlett
  5. Ingenting er bedre enn å gjøre kupp på bruktbutikken! :)
    Lampa ble forresten kjempefin! Den kledde rosa.
    Ha en fin torsdagskveld.
    Klem

    SvarSlett
  6. Her er alt godt! Må innrømme at jeg venter på KEM-pakke jeg også; så nå ble jeg spent på om alle fargene er med... ;-) Gleder meg til å spraye noe annet enn matt svart ;-) Lampa ble kjempefin - nydelig lys rosanyanse! Liker!

    Fiiiin fredag og helg til deg og dine!
    :-)

    SvarSlett
  7. Tapeten passar godt inn med sine høstfargar:) Har jo meir igjen om du vil ha ein større bit ein gong...
    Har merka meg KEM og har planar om å bestille, eg også. Kjekt å leike seg med fargar:)
    God helg til deg og Leon!

    SvarSlett
  8. Kjempefin kaffekanne! Det er nesten så jeg ønsker at jeg likte kaffe. Å, det er forresten så sørgelig å ikke like kaffe, det lukter jo så fantastisk! God helg. :)

    SvarSlett
  9. Det er så gøy når man kommer over slike kupp. Kaffekannen var herlig sjarmerende, og kjemptøff stekevott.
    Ønsker deg en fin høsthelg,
    Klem T

    SvarSlett
  10. Knallstilig den retrovotten!!!! Love!
    God helg til deg. Klæm

    SvarSlett
  11. Mange fine farger her da! Og ja, kaffekanna va nydelig :) Så liker jeg veldig godt banneren din på bloggen. God helg! Kos deg i høstkvelden!

    SvarSlett
  12. i love the oven mitt! And signes blog ^_^

    SvarSlett

Blir veldig glad for en liten kommentar! Takk! :-)

Related Posts with Thumbnails