Powered By Blogger

fredag 9. september 2011

Kjærlighet på pinne

Ikke akkurat... Men det ligner!
Disse bør man vel helst ikke putte i munnen...
Fluesopp.
Synes de så så `deilige` ut der de sto,  så måtte ta bilde og dele med dere.

Høsten har så mange vakre farger.

Hva er din favorittårstid?
Jeg klarer ikke helt å bestemme meg... Enten våren eller høsten, tror jeg...  
     Men er glad for at vi har årstider!
Forandring er fint!





english:
almost looks like lollipops!
but i wouldn`t recommend trying to taste it...
lovely colors!
what`s your favorite season of the year?
i can`t decide between spring and autumn..
but i love the fact that we have different seasons!
The change is nice:)

8 kommentarer:

  1. Hösten är fantstisk med alla sina färger!!! Önskar dig en toppenfin helg. Kram Johanna

    SvarSlett
  2. Nydelige fluesopper :) Min favoritt er våren, med høsten som en god nr.2 ;) *♥*

    SvarSlett
  3. Jeg er helt enig med deg, våren og høsten er fin! Her oppe i nord er jo sommeren toppers også, men sørpå kan den fort blir for varm for en sånn nordboer som meg :)

    Klem og en fin fredagskveld til deg!
    Signe

    SvarSlett
  4. Fine bilder av soppene, Høsten er en vakker årstid med sine nydelige farger. Ha en god helg

    SvarSlett
  5. Høsten er kjempevakker! Jeg har alltid vært veldig glad i høsten, men det kan jo henge sammen med at jeg har bursdag i september, og jeg er jo veldig glad i å ha bursdag, så derfor er jeg glad i høsten også. :) Likevel er sommeren blitt min favoritt etter om årene har gått. Midnattsol er stas!

    SvarSlett
  6. Høsten er fin :) Står mellom høsten og våren for min del også ;)

    God helg til deg og Leon :D

    SvarSlett

Blir veldig glad for en liten kommentar! Takk! :-)

Related Posts with Thumbnails