Powered By Blogger

fredag 16. september 2011

På kornet...

 Hvilke ting representerer DEG og DIN blogg?
Det vil Ida Susanne med Sukkertøy for øyet-bloggen gjerne vite.
Kjempegøy utfordring! Men kjempevanskelig! Og så med bare ett bilde da!!   
Nesten som å beskrve hele seg med kun ett ord...!
Egentlig var det jo leserne som skulle laget et innlegg om det, for dere ser ting som er typisk som kanskje ikke jeg ser...?

Her er iallefall noe som  jeg synes er typisk 
Duse Pasteller:

(jeg har ikke verdens beste kamera...)
*Pasteller - spesielt rosa, turkis og mint
*Second hand-møbler
*Gamle kofferter og klokker
*Bestemor- og hekladuker
*Søte lampeskjermer
*Miks mellom romantisk og retro (selv om retrodelen ikke kom med her)
*Maksimalisme!! -jeg har alt for mye av det meste.
*Fri mix! -er ikke opptatt av hva som `passer sammen`. 
*Leon


Det tror jeg er Duse Pasteller `tatt på kornet`. Kommer du på noe som du synes er typisk Duse Pasteller?  Hadde vært veldig gøy å høre!:)



Nå reiser jeg til fjells! 
En riktig god helg til alle mann!





english: 
Sukkertøy for Øyet (Eyecandy) challenges us to take one picture that shows the essence of our blogs...
Very, very fun, but very, very hard too! Can you come up with some words that you think is typical Duse Pasteller (Soft Pastels)?

15 kommentarer:

  1. Jag tycker att da har räknat upp klockrena saker som din blogg står för! Bilden är så instämmande. lycka till. Kram Johanna

    SvarSlett
  2. Jeg synes dette passet helt utmerket, og er også grunnen til at jeg liker denne bloggen så godt! God helg til deg.

    SvarSlett
  3. ..helt perfekt bilde som helt klart ooooooser duse pasteller!!!!
    HERLIG VENNEN :)

    SvarSlett
  4. oh oh oh i love that floor lamp peeking in!

    SvarSlett
  5. Very, very LOVELY and really a Duse Pasteller picture!

    Happy Weekend!

    SvarSlett
  6. Den traff du godt med synes jeg ;)
    Ha en fin tur!

    Klem,
    Signe

    SvarSlett
  7. Savner Leon på bildet ellers synes jeg det var en fin Duse Pasteller mix :) God tur på hytta! *♥*

    SvarSlett
  8. Jeg ville kjent igjen bildet som fra Duse Pasteller. Men Leon skulle vært med! :) Og så sier du at du ikke har verdens beste kamera, kanskje det er derfor bildene blir sånn duse? Som jeg var sikker på du laget til i redigeringsprogram.

    SvarSlett
  9. Hei på deg!*smile*
    ...flott bilde-og veldig duse pasteller synes jeg*smile*

    .er jo helt forelska i den lampa di etter at den fikk en runde med ironlakken jeg..*hihi*

    Ønsker deg en flott flott tur til fjells, og god helg!
    ......og kanskje du har ly7st til å henge deg å utfordringen inne hos meg når du er tilbake?*blunkesmil*

    Fredagsklem fra meg

    SvarSlett
  10. Veldig deg:)
    God tur til fjells, Janni!

    SvarSlett
  11. What a greet picuture with nice things that presents Duse Pasteller

    Greetss

    SvarSlett
  12. Absolutt Duse Pasteller dette her! Flott bilde med herlige ting:-)
    God helg!

    SvarSlett
  13. Det lyser jo Duse Pasteller av dette bildet!!
    Superfint bidrag :D

    SvarSlett
  14. Du fikk det kjempe fint til, det må jeg si! Tenkte med en gang at dette er en vanskelig utfordring å være med på, men du klarte det kjempe godt! Det er skikkelig deg ♥

    SvarSlett
  15. Så stilig bilde! Ja, det oste Duse Pasteller lang vei :D.
    Klem Madelén

    SvarSlett

Blir veldig glad for en liten kommentar! Takk! :-)

Related Posts with Thumbnails