Powered By Blogger

søndag 11. september 2011

På kjøkkenet...

..i vinduskarmen...
Der har ting fått være som de er en stund.
 Bare en koriander har fått `flyttet inn` for noen uker siden.
Den gamle Grundig-radioen fra loppemarked, skulle fått ny farge på tapen... 
Nå når det er så mye fancy tape i omløp!;)

Regn i Bergen i dag...
Jeg og Leon koser oss inne.
Hva har du brukt søndagen til?




english:
in my kitchen window...
what have you been doing today? 
Me and Leon stay inside, cause outside its raining...

8 kommentarer:

  1. Helige hvite detaljer i vinduskarmen din, mangler bare en liten Leon ;)

    Klem,
    Signe

    SvarSlett
  2. Hihi, så morsomt vi har likt dynetrekk! Ikke at det kom som noe sjokk at vi to har litt lik smak på ting og tang :D

    Kos deg og nyt søndagen, klem.

    SvarSlett
  3. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  4. Elsker sånne gamle nostalgiske radioer jeg
    ...hadde en liten samling, men de er nå alle i nye hjem...jeg lovte samboeren å gi vekk litt ting da vi flyttet, og da forsvant radioene gitt...har en ny versjon i retro stil fra clas ohlson, som blir med på sommer-piknikene i oslo-parkene istedet*smile*

    Ønsker deg og den nydelige leon-pusen din en flott søndag videre!
    klem fra meg

    SvarSlett
  5. Jeg spurte om akkurat det samme på bloggen min i dag. Søndagen min har vært alt fra avslapping og kos til maling og husvask :)
    Finfin radio.

    SvarSlett
  6. Ble en inne søndag på meg. Gulvene skal slipes og laseres mens jeg er bortreist. Har pakket ned og stuet bort. DÅN. Adler parkettslipere skal ta jobben. og jeg kommer hjem til lyse deilige gulv. Digg! Kommer ikke til Bergen! Arg. Travle måneder på meg. Kjenner du noen ansvarlige for byggekjeder, butikker, eller kjøpesentere som trenger foredrag? VIndusdeko og butikkensmiljø eller redesign? Hint gjerne at jeg holder kurs og foredrag, så ses vi plutselig? Det hadde vært stas! God søndag til deg og dine deilige hvite vaser! Klem fra meg. Signe Schineller

    SvarSlett
  7. Så gøy at du også skal være med på bloggefrokost :) Christine og jeg har snakket om å møtes utenfor og gå inn i samlet tropp ;) Det skal bli så kjekt :) Min søndag står det litt om på bloggen min i dag, deilig med en fridag hvor man bare slapper av og koser seg. Herlige bilder hos deg i dag, vakre hvite vasen og lysestakene med roser på, utrolig fine! *♥*

    SvarSlett
  8. Fine fine radioen! Er faktisk litt overrasket over at du ikke har spraymalt den..hihi;)

    Hmm..De falt vel ikke i smak tenker jeg..
    Du er god du<3
    Klem

    SvarSlett

Blir veldig glad for en liten kommentar! Takk! :-)

Related Posts with Thumbnails