Powered By Blogger

onsdag 21. september 2011

Høst i heimen!

På grunn av en viss liten fyr som er hvit og rosa og gnager alt han kommer over,  blir ikke innlegget i dag heller som planlagt (jeg nevner ingen navn...)
Jeg må ut å kjøpe meg ny ledning til kameraet først..
Så da får dere se noen høstbilder jeg tok i forrige uke.
Litt vel mange farger og mønstre, sier du..
Næsj...
en gammel gardin som jeg fant hjemme hos mamma og pappa
fungerer fint som duk

det fine putevaret til høyre, ble også funnet i barndomshjemmet
i sommer

han ser uskyldig ut, men...


Har vært skikkelig `Sporty Spice` i dag, så nå er kroppen øm og støl. 
Men god samvittighet har jeg;)

Ellers kan jeg bare si at jeg lengter etter sol og sommer...
Jada, høsten er en fin tid og alt det der (blabla).
Men den er finest når man først har hatt sommer, og det føler jeg at jeg er blitt snytt for i år...
Gi meg en Syden-tur!!!
Anyone?

Et lite plaster på såret er Interiør- og Bolig Messa i helga!
Gleder meg til den:)




english: 
a white, pink and fluffy person has had my camera cable for dinner, so the pictures I meant to show you today is not available at this moment.. So here is some indoor-autumn-pictures.  As you can see, I don`t mind miss-matching.
And: I do long for summer!! It past without letting me know, this year. So someone buy  me a trip to a sunny beach!! Anyone?
One good thing to get me out of my  despair, is  the Interior- and housing fair this weekend. I look forward to that:)

8 kommentarer:

  1. Du, når jeg vinner stort i lotto så inviterer jeg på sydentur ;D har samme følelsen av å ha blitt snytt for sommeren i år. :( Digger bildene dine, de bladene som ser ut som fat er bare helt fantastiske, luv it! Har ikke blitt noen tur til Lagunen så langt denne uken, spørs om vi må ta overleveringen av cd-bøkene i helgen på messen. Jeg skal hente et skap der også, så litt fra eller til å drasse på....hehe. *♥*

    SvarSlett
  2. eller...fatene som ser ut som blad! *litt sliten* ;D *♥*

    SvarSlett
  3. Ja,vi er snytt for sommeren her i Trøndelag også.. Du er ikke redd for å bruke flotte farger i interiøret ditt:)Det liker jeg så godt hos deg:-))

    SvarSlett
  4. skikkelig høststemning på bildene her! Herlig!
    Jeg vil også ha en sydentur snart. Er allerede lei hele høsten, tror jeg :)

    Klem Tonje

    SvarSlett
  5. Du må ikkje la ledningar ligge og slenge med Leon i hus, hihi:)
    Fine høstfargar hos deg:)
    Ha ein fin kveld, Janni!

    SvarSlett
  6. Hahaha, tuller du med meg, gnager han på ledninger?
    Det gjør heldigvis ikke Nessie, men til gjengjeld har det vist seg som en umulig oppgave å lære henne å ikke kvesse klør på fine nye hvite sofaen vår! Jaja, heller den en lednigene kan jeg jo trøste meg med ;)

    Klem,
    Signe

    SvarSlett
  7. Hahahaha, ja der fikk jeg meg faktisk en GOD latter! Er det muuulig, for en RAMP :)

    Er han innekatt eller? Lurer på om vi kanskje er spart for mange rampestreker siden vi bor så avsidesliggende til at Nessie kan være utekatt. Til gjengjeld så får vi jo flust av mus og fugler levert av en stolt liten jeger, både levende og døde... Isj...

    En dag her i forrige uke fikk vi 3 spissmus på samme dag! 'Kan du kutte ut liksom, du er bare en kattunge enda, hvor skal dette ende?' tenke nå jeg. Jaja, noe skal man slite med uansett ;)

    Klem og takk for at du fikk meg til å trekke på smilebåndet!
    Signe

    SvarSlett
  8. perfect pictures!! I love them.. and seeing kittys always makes me happy

    SvarSlett

Blir veldig glad for en liten kommentar! Takk! :-)

Related Posts with Thumbnails