Powered By Blogger

fredag 7. oktober 2011

På bordet og tapeten....


Snakk om å alltid være ute i siste liten!!!
Har noen helskjønne tapetstykker som ligger klar til bruk. Den rosa kjøpte jeg på Interiør& boligmessen i Bergen. Hadde planer for den, men nå vet jeg ikke om jeg har `råd` til å bruke den riktig enda...
Enn så lenge nyter jeg synet av dem på stuebordet - èn om gangen!:)
...noe i pastell..
 og noe i retro...


Et beskjedent bidrag til Nibs Tapet-utfordring denne måneden.
Her går jeg ikke for seier, altså - her er  å delta motivasjonen, denne gangen ! Hehe;)
Skal litt til for å hamle opp med alle superkreative, tapetkunstnere av noen 
bloggere der ute!

Fin fredag!




ps: Giveaway hos Brukte Pasteller




english: 
joining Nibs challenge this month...

5 kommentarer:

  1. Absolutt en super måte og nyte tapetene sine på:=)
    Har en go del ruller her og,som jeg lurere på hva jeg skal gjøre med:)
    Takk for koselig kommentar fra deg,jeg hadde lenge trøbbel med og legge igjen kommentarer,men nå går det greit igjen...takk og pris:)
    ha en kos kveld..
    klemklem

    SvarSlett
  2. Så läcker- kul att ha på bordet. Önskar dig en jättefin helg. Kram Johanna

    SvarSlett
  3. Hei!

    Det rosa der var råfint!! Me like a lot!

    Håper vi får til en kaffe med en annen anledning. Men må sikkert vente litt før nå blir det intens jobbing og så litt ferie på frøkena!

    Håper at alt står godt til med deg!

    Klem Pink lady

    SvarSlett
  4. Bordet med den rosa tapeten är ju hur fint som helst! :-)

    SvarSlett

Blir veldig glad for en liten kommentar! Takk! :-)

Related Posts with Thumbnails