Powered By Blogger

torsdag 11. november 2010

Varme drømmer...

Jeg lengter mot varmere strøk... 
*Sol på kroppen, saltvann i håret og sand mellom tærne*
Men også mot nye opplevelser, nye kulturer,
 nye lukter, 
farger, mennesker...!
--Føler dere det sånn også??--
Presenterer noen ferieminner for dere i dag
 - fra ferien til Tunisia i fjor sommer
Kanskje ikke typiske `Syden-bilder`
men så trenger jo ikke alt være så
typisk heller da!;)

Det var en liten smakebit - kanskje det kommer flere senere.
Det er jo lov å drømme 
*drømme*

Fin torsdagskveld!

8 kommentarer:

  1. Herlege bilder!! Eg er skikkleg reisesjuk!!;)
    Ha ein fin kveld!
    Klem:)

    SvarSlett
  2. La meg vite hvordan det går med snøkulene dine, hvis du lager noen :)

    Kitty

    SvarSlett
  3. Fiiine bilder som godt får frem "Sydestemningen":) Savner den dirrende varmen jeg også, og som du sier luktene, lydene, fargene..........Også all den deilige maten da!!!

    Fredagsklem fra Trine:)

    SvarSlett
  4. Så fina turkos detaljer mot det vita. Jag längtar inte alls. är nog den mest hemkära person man kan hitta. Vi skall till Kroatien till sommaren, men åker mest för barnens skull. Ha en riktigt mysig fredagskväll och helg!
    Kram Pia

    SvarSlett
  5. Oh, what great photos! Is this in turkey?
    Have a wonderful weekend,
    Yvonne

    SvarSlett
  6. Fina bilder från Tunisien, var där för många år sedan.Skulle kunna tänka mig att åka dit igen.
    Ha en fin helg
    Kram

    SvarSlett
  7. Nyyydelige bilder!!
    Der skulle jeg gjerne vært:)
    Goood helg til deg & herren i huset ♥
    Klemmer fra Jeanette

    SvarSlett
  8. Jaaa, jeg føler det VELDIG slik! Drømmer om å bo noen år i utlande, som slettes ikke er umulig med min jobb :D

    SvarSlett

Blir veldig glad for en liten kommentar! Takk! :-)

Related Posts with Thumbnails