Powered By Blogger

mandag 1. november 2010

And the winner is...!

Da var alle lappene skrevet, revet og blandet - og vinnerne er trukket!!
Ja, for vi har jo hele to vinnere i dag!
Den som ble trukket først får velge først!
Leon ville gjerne være med på trekningen, naturligvis.

Vi har en retro og en søt gave. Så hva velger du...
Janne?! -med bloggen Skjerstad ble trukket først!
 Gratulerer til deg!!:)
Deretter ble Pringeling trukket, og får den 
gaven Skjerstad-damen ikke vil ha!;)
Gratulerer til deg også!!:)
(dere kan besøke de fine bloggene til vinnerne ved å klikke på navnene deres)
Grunnen til Give Awayen var at jeg den 17. september i år  hadde hatt
1000 herlige besøkende
- siden jeg fikk besøksteller 3. august-!!
Etter mye om og men, ble konkurransen annonsert den 24. september.
Hele 44 stykker har vært med og 89 lapper ble det til slutt!

Jeg er kjempeglad for oppslutningen og håper dere vil fortsette å følge meg videre, 
nå også etter at vinnerne er trukket!;)

Skjerstad-damen og Pringeling må sende adressene sine hit: paradispost@hotmail.com, 
slik at de kan få gavene sine i posten!

Takk til alle som har vært med, og alle dere andre som besøker bloggen min!♥♥

♥♥Klemmer♥♥

11 kommentarer:

  1. Gratulerer til de heldige vinnerne :)) Glemte helt å svare deg om stolen, den står på Anders sitt kontor :) Hadde du lyst på den= :) Kjøpt på bruktbutikken her, som jeg og søstern snart må få somlet oss til å lage et innlegg om! Edvin har maken, men mamma skal ha en litt røffere en ;) Elsker rosafargen på speilene dine - de ble kjempefine!! Har du fargekoden? Klemmer

    SvarSlett
  2. Gratulerer til de heldige vinnerene!! :)

    Ha en fin uke!
    klem

    SvarSlett
  3. HURRA !!!! NÅ BLE JEG SUPER GLAD :) :) :) Guri malla , får jeg æren av å velge først :) Begge premiene er jo så fine .Jeg velger meg uglene :) Å SOM JEG GLEDER MEG :) Jeg smiler :)

    STOR klem fra Janne :)

    SvarSlett
  4. Så koselig med Giwe Away!

    Gratulerer til vinnerne!

    Klem:)

    SvarSlett
  5. gratulerer til begge vinnerne:)
    Klem fra Trine:)

    SvarSlett
  6. Hei på dæi!
    Gratulere så masse til vinneran. Kjæmpefine premier!
    Ha en fin natt og en god tirsdag
    klæm

    SvarSlett
  7. Ååååh! Så UTROLIG MORO!

    Jeg har sendt deg mail med adressa mi :D

    SvarSlett
  8. Ett stort grattis till vinnarna!
    Kram

    SvarSlett
  9. Congratulations on the winner!
    And for you, a wonderful new week,
    Yvonne

    SvarSlett
  10. Så koselig kommentar på Nala-innlegget mitt :-))
    Ja, er hun ikke vakker! *sukk*
    Leon er helt klart på min toppliste også! Han er kjempe søt og har en utrolig sjarmerende personlighet må jeg si!
    Handsome fellow :-))

    Katter er virkelig flotte dyr. Du burde sjekke ut noe på YouTube - det heter Simon´s Cat. Tror det vil falle i smak, siden du er katteelsker akkurat som meg ;-))

    Ønsker deg og Leon en god tirsdag ♥
    Klemmer

    SvarSlett

Blir veldig glad for en liten kommentar! Takk! :-)

Related Posts with Thumbnails