Powered By Blogger

tirsdag 9. november 2010

Rosa smootie på en trøtt tirsdag

I dag var det helt umulig å komme ut av senga!!
Kroppen var tung som bly og øynene kjentes som sandpapir.
Leon gjorde flere tapre forsøk på å få meg opp, men til ingen nytte.
Klokka var nærmere ett da jeg omsider kom meg i 
loddrett stilling...!!
Uffda!
Da er det godt å bare kunne sitte i sin rosa sofa og drikke en 
rosa smoothie.
(ps; klokka på bildet har stoppet)
Håper din dag var fylt mer litt mer energi og aktiviteter!
Jeg satser på å komme litt mer ovenpå etterhvert.

Takk for alle herlige kommentarer! 
Har ikke fått svart på alle enda, men jeg skal ikke glemme det!!

Varm klem til dere

6 kommentarer:

  1. Hoppas du kryar på dig fort, inte kul att vara sjuk. Min blogg är inte julfri, men jag vill vänta till advent. Tycker bloggarna börjar alldeles för tidigt...
    Kram Pia

    SvarSlett
  2. Eg tenkte berre: å kor herleg å sove heilt til kl 13!!!!:) Det er lenge sidan det, no har vi ei lita ei som vil så opp i 7-8 tida..;)
    Og du, eg skriv på nynorsk ikkje dialekt ;)
    Ha ein finfin kveld!
    Klem:)

    SvarSlett
  3. sånn har vi det vel noen og enhver innimellom:)
    Smoothie er snavvel:) Og, Trondheim er en fin by:) Har sendt mail til Gammel stil jeg da:)

    Hils Leon:) Håper du kjenner deg bedre i morgen, Janniche:)
    Klemmer til deg og Leon fra Trine:)

    SvarSlett
  4. Krya på dig kramar från mig.
    Kram

    SvarSlett
  5. Aaaaw, ser for meg Leon som prøver å vekke deg! <3
    Rosa smoothie, mmmm, want!

    SvarSlett
  6. Hei på dæi!
    Å sånne dager e så slitsomme.. når man bare ikke har energi til å komme seg opp. Men da e det godt å starte dagen(uansett om det e kl 7 eller klokka ett, med en god rosa smoothie:) Den så herlig god ut:)
    Her va det også tung start på dagen. Våkna med bihulebetennelse...lite gøy.
    Ha en fin fin kveld
    klæm

    SvarSlett

Blir veldig glad for en liten kommentar! Takk! :-)

Related Posts with Thumbnails