Powered By Blogger

mandag 8. november 2010

Kos uten kaos

Et yndet tema nå om dagen: JUL!
Dette er en 100% julefri blogg! 
Helt sant!

Så hvis du blir litt lei julepynt, julebakst, julenisser og julekaos 
- velkommen hit!;)
Kos blir det nemlig en del av allikevel!!
------------------

Viser noen bilder fra lørdagens Hjemme-SPA-kveld med gode venninner.
Vertinnen for kvelden hadde virkelig gjort det 
koselig og stemningsfullt 
for oss!!
Deilig `Champis` serverte i noen lekre glass uten `fot`
 - med forskjellige farger stetten!
Fingermat
Self-tanning er jo et must på SPA...

-det er også hårkur, fotbad, ansiktsmaske, manicur m.m...
Og jenteprat!!
Og tror du jammen ikke vertinnen hadde kjøpt en liten 
gavepose til hver av gjestene med b.l.a øredobber/smykke, 
liten parfyme, drops og sjokolade!!
For en dame! 

Godt å kunne kose seg med gode venner 
og 
gode opplevelser i hverdagen!!

Takk for alle koselige og oppmuntrende kommentarer på forrige innlegg!! 
Og velkommen til nye Følgere!! 


--Ha en flott uke alle!!--

8 kommentarer:

  1. Aaarg, hvorfor ble ikke jeg invitert dit? Jeg vil også!! Hmf... Så koselig ut!
    Feirer du ikke jul?? Det blir nok en stund til juleinnleggene hos meg, men de kommer nok til slutt!! :P

    SvarSlett
  2. Ikke jul i desember engang?? DA blir det jul hos meg :)
    Så utrolig kjekt det så ut som om dere hadde det på hjemmespa! Flott å kose seg med venninnene sine!
    håper du får ei fin uke!
    Klem
    Lise

    SvarSlett
  3. Hjemmespa ser fantastisk ut! :)

    Selv om du "truer" med å ha en julefri blogg så kommer jeg nok innom med jevne mellomrom selv om jeg ELSKER jul og skal fylle bloggen min til randen av det etterhvert ;) hehe!

    Ha en super kveld!
    Klem Karina

    SvarSlett
  4. KOOOOOSSS :) Det er sånne øyeblikk som blir husket på ! Høres ut som en drømmekveld :)

    Ha en fin dag i morgen også :)
    Klem fra Janne :)

    SvarSlett
  5. Hei på dæi!
    Så utrulig koselig det så ut med hjemmespa. Det va en kjæmpelur ide, og trur nok æi må gjøre det en gang med mine venninner..kanskje etter badet e pussa opp:)

    Stua di i forje innlegg e jo bare helt skjønn da. Akkurat sån æi tenkte du måtte ha det hjemme hos dæi:)

    Håpe du har en fin dag.
    klæm

    SvarSlett
  6. mmmh, it looks delicious!!!!
    Have a wonderful evening,
    Yvonne

    SvarSlett
  7. Nordmenn er over normalen hekta på jul!!!...butikkene er jo fyllt opp allerede i september!!! Her i Moldova er det ikke et hjerte eller nisse å se i butikkene...fantastisk!!!!
    Apropos fantastisk...den der jentekvelden...ah!!! Utrolig herlig!!!! Jeg og vil!!!!

    SvarSlett

Blir veldig glad for en liten kommentar! Takk! :-)

Related Posts with Thumbnails