Powered By Blogger

onsdag 17. november 2010

Cherry On Top

Tenk at jeg fikk en Award til! 
Jeg ser på det som en ære å bli betraktet som en Blogg med `det lille ekstra`!
Denne gangen fikk jeg Awarden av 
snilleste - og gøyeste - Datt!!
Hun er en sprudlende person med massevis av kreativitet og skaperglede! Har fulgt henne lenge nå, og hun slutter ikke å overraske med gode idèer, og ikke minst oppmuntrende og positive kommentarer!!
Så TUSEN TAKK, Datt!!


Da skal jeg fortelle 3 ting jeg liker å gjøre og sende den videre til 4 blogger:
****
 Sitte inne en mørk vinterkveld, med tjukke sokker på under et pledd i sofaen. Stearinlys, krus med deilig, varm te (evt glass m vin) og en god bok/film.

♥Å gå på `skattejakt` på Loppemarked/Bruktbutikker.

♥Ligge på en hvit sandstrand i solen 
(gjerne under en palme !! og med en svak sommerbris), 
med en bok i den ene hånden og en drink i den andre, mens jeg hører på bølgeskulp.

Det beste av to årstider der!;)
Hva jeg svarte sist jeg fikk en Award, kan du se her.
****
Det er mange jeg kunne tenke meg å gi Awarden videre til. 
Noen av dere har fått den før, vet jeg, så denne gangen velger jeg meg:

Huset ved Fjorden - en ny blogg for meg, men med en fantastisk nydelig stil! Akkurat slik jeg liker!

Bralliz - en 15 år gammel svensk jente som virkelig har øye for detaljer og har teken med kameraet! Be inspired! xoxoxo

Lykken i Livet - lekre bilder i duse farger som gjør meg rolig og glad!

Fraulein Klein - en tysk blogger som har fantastisk herlige bilder fra hverdagslivet! Denne damen har nesten 750 Følgere, men gir seg alltid tid til å legge igjen noen koselige ord til lille meg!

****
Jeg anbefaler virkelig en titt på  disse nydelige bloggene 
- er sikker på at du vil  finne inspirasjon! 

Håper dere vil ta imot Awarden, men det er selvsagt frivillig!

Slenger med et bilde, på tampen, av vakre Leonpus, som lå og 
rakk tunge 
til meg da jeg hadde lagt meg i går! 
Raringen

God natta


Gir et lite referat til Fraulein Klein på Engelsk
(Fraulein Klein; Someone gave me an award, and today I want to give it to
 4 other bloggers. You are one of them!
If you want to accept it; *copy the award-picture on the top of this page, 
(Cherry on Top)
and put it in your blogg. 
*Then write 3 things you like to do. 
*And then give the reward to 4 blogs you like.
My 3 things I like is: 
* To enjoy a warm cup of tea/ glass of wine at home 
with a good book or movie
*Look for old treasures in Second Hands.
*Enjoy life at a sunny beach with a drink in one hand and a 
good book in the other.
The reason why I want to give this award to you is: 
that you show us fantastic pictures from your daily life! 
And eventhough you have almost 750 readers, you still make time to leave me nice words!
I hope you want to accept this Award, but its up to you:) )

6 kommentarer:

  1. <3 Du er så søt! Leon er også så søøøt! :)

    SvarSlett
  2. Gratulerer, snuppa!! Vel fortjent:-)

    Nå skulle jeg skrevet et laaangt og koselig innlegg til deg, men er desverre litt for trøtt og sliten til det, så tror jeg heller får finne senga! :-)

    Klem, Rosa

    SvarSlett
  3. Åh snille søte du :)
    Så gla jeg blei nå. Utrolig koslig at du liker bildene mine og vil gi awarden videre til meg!

    Jeg er også utrolig inspirert av bloggen til Fraulein Klein og de nydeligste fotografier hun tar! De er som tatt fra et eventyr.
    Jeg begynner også å bli veldig glad i bloggen din. Så herlig søt og ærlig! Og Leonpusen er bare så skjønn :)
    Håper du har hatt en fiiin kveld søta!!
    Klem Marie :)

    SvarSlett
  4. Grattis till awarden, den är du verkligen värd! Skall titta in på de bloggarna du tipsar om. Inspiration kan man ju inte få för mycket av....
    Kram Pia

    SvarSlett
  5. Hi Janni, thank you so much! I´m so happy that you thought of me!!!! Thank you!!!!!!
    Have a wonderful day,
    Yvonne

    SvarSlett
  6. Gratulerer med velfortjent award!:) Og så kosleg at du vil gje den vidare til blant andre meg! Tusen takk:) Og ikkje minst takk for fine ord!:))
    Ha ein fin kveld!
    Klem:)

    SvarSlett

Blir veldig glad for en liten kommentar! Takk! :-)

Related Posts with Thumbnails