Powered By Blogger

søndag 14. november 2010

Kunst..?

Ikke akkurat!
 Men jeg har `utfordret` min kreative side og malt litt. Ikke noe fryktelig avansert, 
men var mest interessert i noen fargeklatter. 
Er ikke helt ferdig, men tror de kan gjøre seg bra på soverommet når jeg
 får finpusset litt på dem.
Var en liten tur innom Brukten i går og klarte ikke gå hjem uten disse!
 Skjønne?!

Kjøpte med meg en nydelig fløtemugge til og noen herlige lyseblå kopper med 
mørkeblå prikker!
Helt perfekt i et hjem med duse pasteller!

 Som dere kanskje har lagt merke til, har Bloggen fått en liten make-over igjen.
 Siden høsten har gått over til vinter, var det bort med høstfargene
 og inn med litt kaldere toner!
(likte veldig godt høst-temaet da, men det kommer jo en ny høst neste år)
Håper dere liker det!
Er litt mer `Janniche-farger` :)

Seint i seng i går etter nok en jentekveld! Og seint ut av senga 
i dag...
Jaja, hva har man ikke søndager til!;)

Håper dere har koset dere i helga!
Har dere gjort noen spennende bruktkupp 
eller andre kupp?

Klem fra Janniche 

8 kommentarer:

  1. Vi kanke sammenligne oss med Warhol vet du *humre*
    Syns maleriene dine er innmari flotte jeg!
    De var veldig Janniche - både i farger og uttrykk :-))
    Blir så glad når jeg ser at andre er kreative - spesielt når de maler ;-))

    Så fine ting du hadde kjøpt deg på bruktbutikken. Digga den kaffekoppen jeg da, og fløtemugga er jo bare skjønn!

    Ha en fortsatt fin kveld!

    Klem fra Lindis og Nala

    SvarSlett
  2. Hei på deg Janniche :)
    Herlige fargeklatter, jeg likte så godt de blomstene du hadde strødd utover :) Den koppen du har fått tak på, var helt meg og den ;) RÅFIN !! Mugga var kjempesøt :) Minner meg om når jeg var hos mormor. Da fikk vi kakao i en lignende mugge . Hun laget kakao på helmelk og kokesjokolade MMMMM :)Liker den nye lukken på bloggen din :) Jeg fikk pakken din i går :) Det var så fint Janniche !! Jeg har hengt den opp i gangen ,neste gang skal jeg blogge om den :)

    Ha en fin uke som kommer :)
    Klem fra Janne .
    ( sønnen min lurer på hvor du har kjøpt godtet ? han synes det var helt topp, måtte dele med ham da ;)

    SvarSlett
  3. Åh vilken jättefin kanna du fått tag på. Likaså koppen är fin.
    Ha en fin kväll
    Kram Susanne

    SvarSlett
  4. Hei snuppa!

    Jeg digger "fargeklattene" dine!! Her er det mange nakne vegger som sårt trenger pyntes opp- bare jeg får bestemt meg for hvordan...
    Har malt litt tidligere jeg også, og hadde en plan på å male noe enkelt og slenge opp på veggen i stua, sånn i første omgang.
    Det var før jeg fant ut at det sikkert var lurt å male stueveggene først, og så lage nye hull i veggen...
    Men har det blitt noen maling av vegger? Nope!
    Så nå er jeg vel tilbake til å lage kunsten selv, igjen. Kunne jeg bare bli enig med meg selv om hva... hehe...
    Så inntil videre: jepp, like nakne og triste vegger;-)

    Liker veldig godt oppussingen din på bloggen, knallfin! :-)

    Håper energien er på vei tilbake og at du får en finfin uke.

    Klem, Rosa

    SvarSlett
  5. fin layout som vanlig, Janniche:) Fine kupp på loppis:) Har gjort noen jeg også:) Den som vemter får se:)

    Klem til deg og Leon:)

    SvarSlett
  6. Yeah, helt klart skjønne! :D
    Og jeg synes du har vært flink me fargeklattene dine, gleder meg til å se dem på veggen! :)

    SvarSlett
  7. Så fine maleriene ble!!!
    Og super søt mugge og kopp fra Brukten.
    Elsker å stikke innom Fretexsen som ligger i nærheten av her vi bor. Finner ofte noen skatter der også :)
    Håper kvelden din er skjønn!!
    Klem Marie

    SvarSlett
  8. Flotte bilder og supernydelige kupp!

    Eg har faktisk gjort nåken kupp i arvefordelingen itte onkelen min i helga :o)
    Heldigvis e det ingen av søskena mine så har samme smak så meg, tihi :o)

    Eg fekk imidlertid streng beskjed om at eg ikkje fekk ta de him før eg var ferdig å pusse opp... Hørrt så frekt???? ;o)

    Glede meg te eg får malt nå. Itte møøøøøkje om og men, ska det endelig skje! Glede meg :o)

    Håpe du får ei like fin veka så du har hatt helg

    SvarSlett

Blir veldig glad for en liten kommentar! Takk! :-)

Related Posts with Thumbnails