Powered By Blogger

torsdag 25. november 2010

Nytt liv...

                 Uff ,
 nå har det vært mange triste greier her i det siste - sykdom og død. 
Ikke noe vi liker. 
Men sånn er nå en gang livet, det går ikke helt på skinner og alt 
er ikke rosenrødt til enhver tid. 
Iallefall ikke mitt liv!
Av og til føler jeg det som om jeg lever i en 
skikkelig dårlig såpeopera. 
En spansk eller tyrkisk en, kanskje! 
Med masse drama og merkelig ting som skjer!! 
Høres spennende ut, sier du?
 Vel, noen ganger er det bedre og ha det litt rolig og kjedelig 
enn for mye `spenning`. Det kan nemlig tappe en for krefter.
Men at man blir syk innimellom og andre ganger mister noen
man er veldig veldig glad i - det er noe alle opplever, 
dessverre.
Så for å komme ut av denne litt triste boblen, handler 
dagens innlegg om `Nytt Liv`
For det er jo også en fantastisk og berikende side av livet, at nye liv blir skapt!!
Har fortalt før om min ene kusine som fikk sitt første barn i August.
Jeg laget lappeteppe. 
Men *skrekk*og flaut* har faktisk ikke fått sendt det avgårde enda!!!
Og de bor ikke i et fjernt land, bare på Østlandet!
Så det er mitt mål for uken; å få sendt avgårde denne gaven til den
nye Verdens-beboeren!

En kul Retro-body 
(som mest sannsynlig er for liten nå!), 
fra Småfolk
En sukkersøt gavepose til små blå gutter
Og en Vimpelrekke, laget av en Snoopie-pysjamas!
Snoopie er jo bare best!

 Litt mer glede og livsmot her i dag! 
Kan jo ikke bli en skikkelig Anti-blogger, med bare negative innlegg, heller!
Hvis jeg bestemmer meg for det, skal jeg gi beskjed først!

Tusen takk for alle gode og trøstende kommentarer!
Det varmer og se omtanken for meg og Wilmas nære, 
selv om dere aldri har møtt hverken meg eller Wilma!

Så Tusen Takk!!
Dere er så snille!!

5 kommentarer:

  1. så fin gave,Janniche:) Og er bodyen for liten, kan den gjemmes til nestemann;) Vimpelrekka er nydelig, Snoopie er søt:)
    Oppfatter deg ikke som negativ i det hele tatt jeg, altså:) Det må være lov å ha dårlige perioder/dager:) Høyt under taket her i Blogglandia:)

    Klemmer på en torsdag til deg og Leon:)

    SvarSlett
  2. Flotte presanger du skal gi til babyen :) Sånn er livet, det er oppturer og nedturer. det er vel meningen at vi skal lære noe av det . Jeg koser meg inne på bloggen din:) Ønsker deg alt godt ;)
    Klem fra janne

    SvarSlett
  3. tyget med bilarna är helt underbart.

    SvarSlett
  4. Tittar in och önskar dig en trevlig helg
    Kram Susanne

    SvarSlett
  5. Kule bodyen! *liker* og så mye annet lekkert du har laget, de blir garantert kjempeglade :)

    SvarSlett

Blir veldig glad for en liten kommentar! Takk! :-)

Related Posts with Thumbnails