Powered By Blogger

fredag 5. november 2010

Rød stol og hvit prins

Jeg er trøtt, trøtt, trøtt, men er nødt, nødt, nødt til å gjøre no`...!
Huff, denne tiden er en trøtt tid, iallefall for meg. 
Den som hadde vært en bjørn og kunne gått hi!
-`Snakkes til våren!`-
Men, nei, vi får 
bare holde 
ut!

Jeg er jo egentlig ganske så glad i pasteller og duse farger - duse pasteller liksom;)
Men må si at jeg har litt vanskelig for å plassere stilen min i en bestemt sjanger.
Jeg tenker vel Shabby Chic møter Retro, selv.
 Men hva det er mest eller minst av, 
er ikke godt å si.

Har 
iallefall malt 
en gammel stol. Og nei, ikke 
i rosa, men i rødtStolen var rød da jeg fant den i 
kjelleren, men ganske stygg av malingsflekker. Den ble derfor 
sprayet  sølvfarget, uten at det ble noe suksess...Nå er den tilbake i sin gamle
drakt - rød. Selv om originalfargen var hakket bedre. Matcher bra med min rutete trillehandlebag!

Beina er ganske så stygge og rustne, noen som har et tips der?
Så har jeg en liten prins som nyter livet som katt
 
 
**Skjønningen**
(beklager dårlig bildekvalitet...)

Dårlig med sparetips for tiden, men for å komme med en kortversjon;
Undervurderte butikker!!!
(iflg Janni):

Claes Olsson
Biltema
Coop OBS
Europris
Jysk
         og så kan vel Nille også få være med...

Kan røpe at den trekanta klokka mi er kjøpt på et av disse stedene...;)


Velkommen til nye Følgere - kos!
Og takk for herlige kommentarer - det varmer 

Fin fredag ønskes dere fra en trøtting***

7 kommentarer:

  1. Ja du Janniche, jeg har det akkurat som deg ! høsten er litt tung, mørkt hele tida jo. Men så har vi jula og strekke oss mot.Og når den er ferdig, da er vi liksom på rett vei føler jeg :)Gått a banen !!! Den stolen fikk hjertet mitt til å dundre ;) Du vet jo , meg og oransje Hi hi :)Å Leon da, smiler når du legger ut bilder av ham,GODINGEN :)

    Ha en fin fin helg Janniche :)
    Klemmer fra Janne .

    SvarSlett
  2. ..Dette er en klassiker av en stol..
    LEKKER..
    Super kul er den :)

    Også pusen din da..Guri malla å PEN..

    SUUUUPER SØT

    Fredags klem fra Ida Susanne

    SvarSlett
  3. Ah, kattelivet er ikke så verst altså...!! I alle fall ikke for våre katter, ikke alle er vel så heldige... :(
    Men du, "stygge og rustne"? Neinei, fiiiine og rustne!! ;) Men om du mååå så er vel kanskje stålull et tpis... :P

    SvarSlett
  4. Takk for koselig kommentar som alltid! ♥
    Jeg kjøpte de brukt :-) De er skikkelig søte ja!
    Er en trøtting sjøl på denne årstida, så jeg føler med deg ;-))
    Stolen var innmari kul da! Syns du valgte en skikkelig stilig retro-farge!
    Hmm.. men de rustne beina.. har ingen idé om hvordan du skal få vekk det. Men gir lyd fra meg hvis jeg skulle få noen tips!

    Leon er jo bare så heeeerlig! Får så lyst til å kose med han hver gang jeg ser bilder av han på bloggen :-)
    Skjønner godt at han er prinsen din!!

    Ha en fin fredagskveld Janni og Leon :-)

    Klem fra Lindis og Nala, Min Lille Hule

    SvarSlett
  5. Knallkul stol:) og katt;)
    Jeg tipper klokka ble kjøpt på coop obs eller europris??
    Jeg joiner deg definitivt i et hi altså, bare gi meg en veibeskrivelse så møter jeg deg der hihi;) Skulle gjerne denga jon blund litt som drysser altfor mye sovepulver rundt forbi på denna årstida..;)
    Gooood helg til deg og kule kittycat ❤
    Smil & klem fra Jeanette:)

    SvarSlett
  6. Søte pusi! :-)

    Og butikkene du nevner har litt av hvert man kan ha glede over, ofte til en overkommelig pris, og det må man jo bare like.

    SvarSlett
  7. Snygg stol, hur du skall få bort rosten vet jag inte. Tror nog att din klocka är inköpt på Jysk.
    Ha en trevlig lördag
    Kram

    SvarSlett

Blir veldig glad for en liten kommentar! Takk! :-)

Related Posts with Thumbnails