Powered By Blogger

fredag 19. november 2010

Rosa Fredag

Ingenting er vel som ROSA! 
Eller?!
Jeg synes iallefall at rosa er fint, vokser liksom aldri helt fra det...
Har hatt noen små male-prosjekter i det siste.

En vanlig treramme har nå blitt mørk rosa.
 Denne dype ramma har blitt lyserosa.
 Nå er det jo så fryktelig populært med rådyr/dådyr 
(vet ikke helt forskjellen...) 
eller Bambier. Jeg synes også de er fine. 
Men hva med den stakkars elgen da??
Jeg kommer fra ei øy som også blir kalt Elgøya, så da er det klart 
jeg savner den innimellom.
For å lindre savnet har jeg likegodt skaffet med et rosa elghode.
Kjøpte det for noen år siden, likte så godt mønstret... 
Og fargen, selvsagt!


Bildene ble litt uklare, for jeg tok dem nå i kveld - og da er det ikke mye lys å oppdrive! 
Så har lysnet dem litt i etterkant...

Ønsker dere alle en nydelig helg!!

5 kommentarer:

  1. Du liker Norah Jones ja! Så bra :-) Ja, hu er utrolig vakker også.
    Så fine de rammene ble - kreative løsninger. Likte de veldig godt!
    Og det elgehodet da, har aldri sett noe lignende. Det var jo skikkelig kult syns jeg - både mønsteret og fargen :-)
    Driver med no ramme-greier sjøl om dagen, hehe. Men jeg venter på noen postkort som jeg skal ha til den. Men jeg klør i fingra etter å få hengt den opp!
    Har malt et maleri også, ikke til meg selv. Men forhåpentligvis til noen andre :-)

    Håper alt står bra til med deg og Leon :-)
    Ha en fortsatt fin fredagskveld!
    Klemmer ♥

    SvarSlett
  2. Oh my gosj, jeg DIGGER et elghodet!! DRITKULT!! :D

    SvarSlett
  3. I love rosa!!!!! One of my favorite colours!
    Have a wonderful weekend,
    Yvonne

    SvarSlett
  4. Så fine ting, elgehodet var jo så fint;)

    SvarSlett
  5. Hei på dæi!
    Ååå fine fine elghodet! Like det så utrulig godt! Hjæmme e det også masse elg. huske når æi va lita så va det ofte elger som gikk rundt husan. Elger e fine dyr, på avstand, men æi synes de e litt for store når de kommer nært.
    ROsa ja.. Like også rosa veldig godt:) Like jo egentlig ALLE farger veldig godt:)
    Ha en fin lørdagskveld
    klæm

    SvarSlett

Blir veldig glad for en liten kommentar! Takk! :-)

Related Posts with Thumbnails