Powered By Blogger

mandag 29. november 2010

Jeg drømmer...

om... 
Ja nå kan dere jo gjette! 
Bildene i dag gir en pekepinn på hva jeg drømmer om..

man trenger kanskje ikke være spesielt smart for å skjønne 
hva det dreier seg om...;)
mmmm, deilig å drømme***
og det som er enda bedre...
(alle bilder fra weheartit)
er å gjøre det!

18. desember reiser jeg!
Heldige meg, som har noen som ser hva jeg trenger 
- og som gir meg det!!!
Fram til da - fortsetter jeg å drømme....

***
:god klem til dere som er innom
- er veldig takknemlig for alle besøk 
og søte kommentarer!

9 kommentarer:

  1. Aaaah, heldige du!! Hvor skal du? Men Leon da?? :O

    SvarSlett
  2. Jeg som følte meg SÅ smart da jeg gjettet sommer... helt til jeg leste "man trenger kanskje ikke være så smart..." hehe.. :) Høres DEILIG ut!! God tur :)

    SvarSlett
  3. Så deilig det blir :) Kos deg med å drømme ;)

    Ha en fin kveld også :)
    Klem fra Janne

    SvarSlett
  4. så nydelige bilder og tenk at du skal reise til sola da:) Heldige du som fortjener det:)

    Kos deg masse:)Klem fra Trine:) Skal Leon være med?

    SvarSlett
  5. Hei, så fine bilder...deilig å reise bort da, håper du får det kjempefint. Hvor skal du? Ja, ikke sant at Tessa Kiros skriver fint og har bra bøker. Jeg har også kjøpt en helt ny av henne, som er ffra Hellas...masse fine bilder og gresk mat på sitt beste. Klem fra Wilhelmine

    SvarSlett
  6. Å reise er noe av det deiligste jeg vet. Drømmer selv om sommer og sol, selv om jeg er veldig glad i vinter og høst også :) Men hvor skal du? :)

    Ha ei finfin uke.
    Klem Karina

    SvarSlett
  7. Oi, heldigris :)) Og god bedring til deg også!! Mange klemmer

    SvarSlett
  8. Nydelige bilder!! Heldig du som skal til sola!! ...det skal jeg også veldig snart, hihi.. Gleder meg til å pakke småsko og sommertøy!! Klem :)

    SvarSlett

Blir veldig glad for en liten kommentar! Takk! :-)

Related Posts with Thumbnails