Powered By Blogger

tirsdag 23. november 2010

Som mine dager er...


4 kommentarer:

  1. skjønner du ikke er helt i form:) Du må legge deg, les i boka di, og ha drikke og andre remedier innen rekkevidde:) Leon er til god støtte, ser jeg:)
    GOD BEDRING, Janni:)

    Onsdagsklem fra Trine:)

    SvarSlett
  2. God morgen!

    Klart du skal få smake!! Bare å gi meg adressen din, så kommer det elger din vei:-)

    Håper du føler deg litt bedre i dag, utrolig kjedelig å være forkjøla- syk. Man er liksom ikke "ordentlig" syk engang!!
    Jeg er skikkelig dårlig på å være forkjøla, da blir jeg bare sur og grinete og vanskelig å ha med å gjøre- om det er ikke noe pent oppsyn kan jeg love deg;-)
    Men forhåpentligvis har melkesjokoladen hjulpet, og du føler deg LITT bedre i dag!

    Masse god bedring og ha en avslappende onsdag:-)

    Klem, Rosa

    SvarSlett
  3. Av bilden att dömma ser det ut som du är förkyld. Krya på dig
    Kram Susanne

    SvarSlett
  4. Hei på dæi!
    Huff stakkars dæi da. Ikke helt i form for tia? Kjenne til det asså. Men da e det eneste som hjelp å ligge under dyna, med godt lesestoff, repsils og en god kopp te i hann:)
    Masse god bedring sendes din vei.
    klæm

    SvarSlett

Blir veldig glad for en liten kommentar! Takk! :-)

Related Posts with Thumbnails