Powered By Blogger

torsdag 18. november 2010

Her kommer vinter`n***

Nå er det vinter og snø over det ganske land!
Men ikke så mye her på Vestlandet da... 
Fjorårets vinter, derimot, var den kaldeste vinter i manns minne! 
Med masse snø og mange kald kuldegrader . 
Men for meg var det den fineste vinteren på de 9 årene jeg har bodd her...
Hvitt og tørt, isblå himmel og noen solglimt innimellom. 
Mye bedre enn plussgrader, et konstant tåkelag langt ned over hustakene og 
regn, regn, regn 
+ litt slaps og is innimellom da.
Her kommer noen bilder som forsterker min påstand om at 
kald vinter = fin vinter.
****
Nå skal det sies at vinteren her så langt er fin. 
Ikke så altfor kaldt - ingen snø - men lyst og deilig på dagtid. 
Satser på at vi får er like fin vinter som i fjor. 
Selv om vi er lovt en enda kaldere vinter i år! 
Brrr!!
Håper du nyter vinteren der du er!

Klem

8 kommentarer:

  1. Så nydelige vinterbilder! Jeg elsker snø og fin vinter og det nytes her i Trøndelag om dagene :)
    Håper du har en finfin kveld søte!
    Goklem Marie :)

    SvarSlett
  2. herlig vintervær i Trondheim også:) Minner litt om bildene dine, faktisk:) Var på tur i skogen med KIra idag, det knitra i snøen da jeg gikk:) Herrrlig!!Det går an med vinter når den er kald, men ikke under 10 minus da;) Hvis jeg får bestemme da, men det får jeg vel ikke:)

    Torsdagsklem til deg og Leone:)

    SvarSlett
  3. Fantastiske vinterbilder :)) Her har mye av snøen blitt borte igjen - håper det kommer mer før jul! Mange klemmer

    SvarSlett
  4. Åååh, finefine blå stemningen! <3

    SvarSlett
  5. Riktigt stämningsfulla bilder, som ett jullandskap. Härligt.
    Kram Susanne

    SvarSlett
  6. Hei på dæi!
    Herlige vinterbilder!
    Og hvis vi får en så fin vinter i år også, da blir æi glad:) Mye bedre med litt snø og kaldt en regn og slaps. Men vinteren e ikke kommen her enna. Iallefall ikke snøen. Kuldergadan e det ikke nåkka å si på, så håpe snøen kommer 1. desember så julestemninga kommer for fult:)
    Ha en kjæmpefin dag til dæi fra mæi;)
    Og tusen takk for omtanken:) Formen blei bedre etter antibiotika fra legen. Men flyturen ned va ikek særlig gøy du...
    Klæm fra mæi

    SvarSlett
  7. Fint med ordentlig vinter, ja. :-)

    Jeg bodde i Stavanger i tre år, og følte at vinteren manglet, det var som en evig senhøst, men den tidlige våren og den lange sommeren gjorde alt godt igjen.

    SvarSlett

Blir veldig glad for en liten kommentar! Takk! :-)

Related Posts with Thumbnails