Powered By Blogger

fredag 12. november 2010

Om det å drømme seg helt bort...

At det går ann å være såå trøtt!!!
Jaja, i mangel på kreative innslag her, får dere en liten 
fortsettelse på gårsdagens innlegg.
Og jeg drømmer videre
(i både våken og sovende tilstand) 
mot varmere strøk***

Syntes nesten at den flotte hanen måtte få være med i dag!
**Mmmm, sand, vann, sool!!**

Har gjort noen små maleprosjekt innimellom all sovingen her, men ikke fått tatt bilder. 
Så det kommer senere.
Har `oppdaget` noen freshe blogger i det siste, og de
gir inspirasjon!!
I tillegg til alle dere jeg følger fra før!

Velkommen til nye følgere! 
Blir kjempeglad hver gang jeg ser et nytt bilde i `gjengen`!
Legg gjerne igjen noen ord, om du vil!

Ønsker dere en herrrlig helg!

7 kommentarer:

  1. Du er nok langt fra aleine om å drømme deg bort ;-))
    Så fine bilder da, du frister alle oss andre her i blogglandia du!

    Skjønner godt at du ikke liker alt ståheiet og stresset rundt disse høytidene vi feirer. Jeg er nok en gang *humre* en som liker jul, men ikke _den_ typen jul!
    Er litt hedning har jeg funnet ut, for det meste av det vi feirer i dag.. Det er eldgamle tradisjoner, som dessverre har blitt for "amerikansk" etter min mening. Men men :-)
    Liker de samme tingene som deg; god mat, sammenkomst med familie og koselig stemning.

    Så artig russenavn du hadde! ;-)
    Var redd, og er fortsatt litt redd Hufsa jeg da *humre*
    Men Mummitrollene står likevel mitt hjerte nær!

    Gleder meg til å se hva du har malt! Har malt litt selv, trebokstaver ;-)
    Kommer innlegg i morra tenker jeg.

    Ha en fin fredagskveld!
    Takk for koselige kommentarer på bloggen min ♥
    Klemmer fra Lindis og Nala, Min Lille Hule

    SvarSlett
  2. Hmf, nå ble det plutselig kalt til meg, vil DIT i stede for snølandet jeg bor i... :P

    SvarSlett
  3. Så masse fine bilder du vise her og i forrige innlegg! Eg og vil der, te sol og varme! :o)

    Eg e forresten litt spent på om du har andre flotte kopper så du har i headingen din. Kanskje du og sku ta koppeutfordringen? ;o)

    Ha ei strålande helg!

    SvarSlett
  4. Nå er jeg riktignok glad i vinteren, men jeg også drømmer om en liten ferie til varmere strøk.... var tre uker i thailand i februar og blir nok ny tur i 2012... i år får vi holde oss på hytta :)
    Fortsett å drømme og male, gleder meg til å se hva du fikser!
    Ha ei god helg!
    Klem
    Lise

    SvarSlett
  5. Ljuvliga sommarvarma bilder från fjärran land att drömma sig bort till i mörker och ruskväder.
    Trevlig helg
    Kram Susanne

    SvarSlett
  6. Cute pics! Happy Saturday sweet blog friend! xoxo alice

    SvarSlett
  7. Så koselig at du likte trebokstavene mine - og lesekroken min :-))
    Blei innmari fornøyd med resultatet sjøl!

    Håper du og Leon koser dere på denne daffe-søndagen :-)
    Det er i hvert fall en daffedag for meg *humre*

    Klemmer

    SvarSlett

Blir veldig glad for en liten kommentar! Takk! :-)

Related Posts with Thumbnails