Powered By Blogger

lørdag 20. november 2010

En Diva med Drømmer♥

I dag vil jeg dele med dere en blogg som gir meg masse 
inspirasjon og gode følelser!
Nå er det nå en gang sånn at vi blir påvirket av det vi ser 
- derfor bruker reklamebransjen 
billioner 
( nei, ikke millioner, ikke milliarder, men billioner av kroner) 
reklame hvert år!!! 
Nettopp fordi det rører ved følelsene våre.
Nå skal ikke dette handle om reklame, 
men om gode følelser vi får av å se på pene ting, farger o.l.

Bloggen Divas and Dreams har nettopp en slik virkning på meg. 
Og jeg drømmer meg inn i delikate pasteller og motiver.
Et `rolig rom` i en travel og stressende hverdag
-dèt er hva det er for meg!

Har vært så heldig å få lov til å vise noen bilder fra denne nydelige bloggen!!
Det var utrolig vanskelig å velge ut bare noen få bilder..!!!
Men dere får heller ta turen innom bloggen å ta en titt på resten 
 - anbefales på det varmeste!

Så håper dere bruker litt tid til å kikke på hvert av bildene og 
`føle på` stemningen!;)
Jeg har valg noen bilder fra etiketten `Inspirert av farger`
Enjoy!

**
Mørk B

** 
Pastell Rosa & Baby B

**
Baby B

**
Gylden Brun

** 
Rød

**
Turkis


**Drømmer om en Sommer**


** Det er så man blir mo i knærne... 
Og lykkelig langt inn i sjela


Og tom for ord...
**Inspirasjon**

Ha en vakker lørdags kveld!

4 kommentarer:

  1. Ååå så fantastiske bilder! Tusen tusen takk for at du delte detta med oss:) No oppdaga æi en helt fantastsik blogg altså:)
    Må nok inn der å se mæi veldig godt rundt:)
    Kos dæi masse i kveld.
    klæm

    SvarSlett
  2. Takk for tipset, denne bloggen skal sjekkes ut.

    SvarSlett
  3. Oh, such a lovely pics! I love'em!
    And thank you soooo much for the award :-) taht's sooo cute!
    Happy Sunday sweet one, xoxoxo alice

    SvarSlett

Blir veldig glad for en liten kommentar! Takk! :-)

Related Posts with Thumbnails