Powered By Blogger

søndag 19. februar 2012

Sofakroken

Potrinas utfordret oss til å vise hvordan vi har det i sofaen vår.
Siden jeg som vanlig er litt `sein på avtrekker`n`, kommer mine bilder først -
når selve utfordringen er over...
Jaja, dere som besøker meg her på bloggen kan iallefall få se hvordan det ser ut i min sofa.
Ikke spektakulært, akkurat.
 Så kanskje like greit at jeg ikke var med, for det var utrolig mange flotte bidrag å se hos Potrinas!

En god gammel Ektorp toseter, med rosa trekk.

Den stripete puten, og den blomstrete, har jeg
sydd selv.

Fiiin kopp, kjøpt brukt i går! 

Og den observante leser har kanskje sett at
det er noe `nytt` her...?
Mer om det senere;)


Det veksler mellom sol og snøføyk i dag.
Skulle vært ute på tur, men sitter fortsatt inne...
Sliter med den berømte `dørstokkmila`!

GOD SØNDAG!







english:
Potrinas challenged us a while ago to show our sofas. Since I have a tendency to always be late, I was too late to participate this time. But that doesn`t mean that my readers can`t see my sofa!;) Nothing spectacular, but good enough for me. The observant reader might see something `new` in the pictures...? More abt that later;)
Have a lovely Sunday!


8 kommentarer:

  1. Så koselig sofakrok du har! Ha en fin søndag videre, om du kommer deg ut eller ei. Jeg blir inne. Gamlisungdom gjør vel gjerne det når været ikke er helt på topp ;) ;)

    SvarSlett
  2. Så trivelig det er i sofaen din Janni :)
    Tror du har fått en ny pute..
    Liker det duse med litt gult !

    Klem fra Janne

    SvarSlett
  3. Utrolig koselig og flott i sofakroken din. Likte putene du har sydd selv og de gule fine koppene var knallskjønne!

    Ønsker deg en fin fastelavensdag
    Klem Tonje

    SvarSlett
  4. Trivelig sofakrok, Janniche:) Liker de gule koppene og ugla:)
    Klem til deg og Leon fra Trine:)

    SvarSlett
  5. herlig med god sofa=) Den dørstokken er hard, men da er det en ekstra stor glede å overvinne den! ;) Da blir den gode sofaen enda bedre!!

    Kos deg i kveld;)
    Klem

    SvarSlett
  6. Ja, den dørstokkmila kan vere tung å gå! Eg var fleire gongar inne på tanken å ta ein tur mens sola skein, men så kom neste snøstorm slik at eg slapp...
    Har du malt bordet ditt?
    Klem frå meg

    SvarSlett
  7. Så fin sofakrok da! Fiiine puter også:) Og så synes jeg du hadde dandert fatet så lekkert med de gule, kuuule koppene! Er det det som er nytt mon tro, fatet??:)

    God klem til deg fra meg!:)

    SvarSlett

Blir veldig glad for en liten kommentar! Takk! :-)

Related Posts with Thumbnails