Powered By Blogger

tirsdag 7. februar 2012

Vår på veggen

NIBs utfordring denne måneden: Vårlig vegg.
Deilig at vi får fokusen på denne fine og glade årstiden, nå når
det er kaldt og guffent ute.
Da får vi heller lage litt vårstemning inne. .

Her er mitt bidrag.

Ikke minimalistisk akkurat, selv om det muligens er på mote
 - men så er jeg en maksimalist og ikke så alt for opptatt av moten...;)
 Veggen over bokskapet mitt.

 Rosafargen må selvsagt med.
Og hva er mer vår enn tulipaner?

 Jeg har revet ut noen sider fra` Floraen i farger` og klistret dem opp med blomstrete tape som jeg fikk av en søt venninne på søndag.

Den hvite blomster-lyseholderen fikk jeg sammen med blomstertapen.
Liten mugge og fugl er bruktfunn.

Jeg elsker disse utrolig skjønne venninne-bildene.
Synes det er mye go`stemning i dem. 

Bokholderen kjøpte jeg brukt på lørdag - a-en kom sammen med en å. 
Kaninen er også kjøpt brukt, i Nord-Norge sist jeg var der.

NIB vil gjerne at vi viser vårt smartpanel, om vi har det.
Det har ikke jeg...

Håper jeg klarte å formidle litt vårstemning.
Jeg kommer muligens med ett bidrag til i morgen
- da er det siste sjans.
Bli med du òg!

tirsdagsklem
***










english:
my contribution to NIBs challange; `spring wall`.
Hope you can get some spring feelings from these pictures...;)


8 kommentarer:

  1. Likte virkelig godt ditt bidrag!

    SvarSlett
  2. Åh for et vakkert bidrag!

    Lykke til og klem til deg :)
    Signe

    SvarSlett
  3. Hei du.

    Jeg fikk vårstemning av disse bildene!! Kjempekoselige bilder. Og, du er heldig som har en gammel flora-bok. Jeg leter alltid etter en sånn når jeg er på brukt- eller loppemarked. Lykke til i utfordringen!! Nå skal jeg kose meg med å kikke litt nedover på sidene dine, har inntrykk av å finne mye jeg liker her!

    Katrine

    SvarSlett
  4. Koselige bilder,nei er vel ikke en minimalist jeg heller:)
    ha en fin dag
    klem

    SvarSlett
  5. Kjempefint bidrag Janniche :) Helt enig - tulipaner = vår!
    Liker de bildene du har rammet inn jeg også, litt sånn drømmende stemning :)

    Håper formen er bra, å at hodet fortsatt er på plass skulle jeg til å si ;) Hehe, du skjønner vel hva jeg mener :)

    God klem til deg

    SvarSlett
  6. Herlig bidrag! Digger bildene i glass og ramme!! Lykke til :-)

    Og så fant jeg jo en fin blogg i samme slengen - ny følger!

    SvarSlett
  7. Så utrolig koselig du har gjort det..her fikk man vår stemning...og man lengter jo virkelig til våren =))

    Lykke til

    kerstin

    SvarSlett

Blir veldig glad for en liten kommentar! Takk! :-)

Related Posts with Thumbnails