Powered By Blogger

lørdag 18. februar 2012

God helg!!

til de grader innevær i dag!
Trass det har jeg vært en liten tur ute, men nå er det innekos resten av kvelden.
Leon synes også det er best og være inne når det er surt og kaldt utenfor.
Akkurat ligger han langstrak og henslengt over armene mine på tastaturbordet - yndlingsstedet på kveldstid.
dagtid, derimot, er han rundt omkring og overalt!
Han ser en smule gal ut her, men i virkeligheten er han bare i tullehumør
- da oppfører han seg som en skikkelig røver!

Hyggelig å se at flere finner veien hit!
Velkommen skal dere være!:)

Og lampa i gårsdagens innlegg er fra den fantastiske butikken Clas Ohlson!;)
Den finnes også i svart og er slett ikke dyr!
Løp og kjøp!


God lørdag da dere!!








english:
it`s been a terribel weather today, so me and my cat, Leon prefer to stay in. Leon is lying over my arms now as I write. His favourite place at night
time. At day time he is around and about - as you can see in todays pictures!
Happy Saturday!

13 kommentarer:

  1. Så fine bilder du serverer i dag :) og ikke minst en vakker pus du har.
    Inne dag her også...noe pga været og litt en småsyk form.
    Ha en fortsatt fin helg :)

    SvarSlett
  2. Har vært kos innedag her også i dag..mest i sengen med PC og te og fin musikk..er så deilig med slike avslappende dager uten noe stress eller avtaler....nå bare venter jeg på hver gang vi møtes skal begynne..elsker det programmet..det beste som er laget noen gang:)
    klem klem og mkos deg du med..og pusen og...

    SvarSlett
  3. I dag er det innvær her også. Regn og vind, ikke akkurat noe vær man får lyst til å være ute i nei. Men jeg tok meg også en liten tur ut, må man så må man ;)
    Er innekos her i kveld også - Kilkenny øl, nøtter og Kings of Leon :)

    Det skjer så mye om dagen, så jeg glemmer helt bort blogginga! Men jeg er så klart innom dere andre å titter, og kommenterer :)

    Kos dere resten av kvelden :) Leon er så herlig asså - å sånn tullehumør, sånn kan Nala være også. Da lekebiter hu meg og slår meg med labben, hehe ;)

    God klem

    SvarSlett
  4. Søteste pusen

    Herlig lampe under her:)

    Takk for fine ord fra deg;)

    Fin helg til dere;

    Klem

    Linda

    SvarSlett
  5. Hei! :)
    En innedag hørtes veldig bra ut!
    Selv har jeg vært på jobb, og sitter nå bare og glipper med øynene.. Skulle nok hatt en liten cowboystrekk på sofaen sammen med Stormen min(katten min..)! :)
    Leon er jo bare nydelig som vanlig, han har nok et drømmekatteliv sammen med deg!
    Klem fra nord :)

    SvarSlett
  6. ♥Leonpusen♥ han er bare så fin, rampete eller ei ;) Fikk du vært på Landåsloppisen? Jeg kom meg ingensteder, fortsatt helt slapp etter denne hersens influensaen. Kanskje neste loppis 3-4 mars på Rothaugen :) *♥*

    SvarSlett
  7. Ja,det er så bra et program....kanskje du kan se det på TV2 nett Tv?
    klemklem

    SvarSlett
  8. Fine pusen din!
    Her går det både i hund og katt. Katten (Lazy pus) løper etter hunden (Joy). Men de er bare gode venner da :)

    Ha en fin helg selv om det er gråvær.

    Eva

    SvarSlett
  9. Pene, pene pusen! Savner å ha pus i hus, men vi får nok vente noen år før vi skaffer oss en ny... Vi har fått oss to søte små marsvin som prater og prater.. Veldig koselig! Men ikke som Bella-min da...
    Håper været blir bra i morgen, slik at du får nyte noen FINE utetimer da!
    Har vært helt fraværende i det siste, har visst mistet motivasjonen helt, men ville titte innom deg og si takk for hyggelig hilsen hos meg.
    Jeg håper jeg finner inspirasjon til å blogge litt igjen, men vi får se. Vil nok titte innom av og til uansett!
    Klem til deg
    Lise

    SvarSlett
  10. Så søt Leon e :)
    Har ein sånn langhåra sak -
    som e svart og kvit -
    og trur han eige heile huset ;)

    Ha ein fin søndag!

    Klem

    SvarSlett
  11. Hei snuppa!
    Skal si han pusen din er vakker! Han er som skapt for å være linselus*hihi* Akkurat som Ferdinand selvfølgelig*ler*

    ...hos oss i Oslo har det faktisk vært kjempe deilig helgevær med flott sol i dag...skal si det er deilig når solen titter fem! Håper den finner veien til dere snart også*smile*

    ..du, den lekre lampa fra claes da! Fikk jeg lyst på selv faktisk-den var jo knallfin! Passet fint inn hos deg*smile*

    Ønsker deg og lillefluffy-pusen en herlig fastelavenssøndag og en flott ukestart i morgen!

    Klem til deg

    SvarSlett
  12. Hei søta!

    Takk for fine ord, både her der :)

    Den lampa under var så fin at man kan irritere seg over at butikkene ikke er søndagsåpne...

    God søndag!

    Keiserklem

    SvarSlett
  13. Tuller du at den lampa er fra CLAS! *SKAL HA*

    Søteste pusen jo!

    Fineste fastelavenssøndagen til deg og dine,
    her er deigen satt og en deilig slafesøndag i sikte - jubi!
    *smiler*

    SvarSlett

Blir veldig glad for en liten kommentar! Takk! :-)

Related Posts with Thumbnails