Powered By Blogger

lørdag 4. februar 2012

Hvitt


Når jeg først er i gang med èn utfordring, kan jeg like gjerne være med på en til!
Takk for fine tilbakemeldinger på Pastell-innlegget!!:)

Dette bildet ble tatt i fjor en gang - av vinduskarmen på kjøkkenet.
Jeg liker så godt det hvite lyset ute som bakgrunn til de hvite gjenstandene inne.
Et tvers igjennom hvitt øyeblikk som er behagelig for øynene.


Dette er mitt bidrag til Øyeblikks konkurranse med temaet : HVITT
Jeg tok et annet som er ganske likt dette,  med en hvit urtepotte med
 friskt grønt sitrongress i!
Lekkert!
Men i denne omgang viser jeg kun dette ene, siden man konkurrerer med kun ett bilde i gangen.
(burde vel egentlig hatt med kritthvite Leonpus her, men...)



***

Har vært på en impulsiv bytur med ei venninne i dag. For første gang på flere år har jeg kost meg i sentrum på en travel lørdag...! Kom hjem etter 7 timer (!!) -med noen pauser innimellom-og er fortsatt oppgående! Fantastisk!!:)
Nå nytes kvelden med et glass rødvin og muligens noe annet godt etterhvert.

Håper du også har hatt en flott dag!

*klem*







english:
 my contribution to this months challange at Øyeblikk.net, WHITE.
Hope you had a wonderful day!





8 kommentarer:

  1. Hørtes ut som en tipp topp lørdag på byn. hehe
    fiiine bilde. Likte konturene som kom frem..
    Flink du er.
    fin helg
    klem

    SvarSlett
  2. Det var et pent bidrag med sart og feminin stemning.

    SvarSlett
  3. dette bildet er virkelig et av mine favorittbilder hos deg, det er så vakkert! lykke til i konkurransen :) *♥*

    SvarSlett
  4. Så vackert och romantiskt!!! Kram

    SvarSlett
  5. Hehe, jeg var innom og tittet på bidragene der tidligere i dag, og da tenkte jeg nettop at du skulle vært med der med et bilde av Leon:-) Men det var flott dette bildet også!
    Klem

    SvarSlett
  6. Hi,
    how are you? I was very busy the last few week and I missed a few posts from you, but I like to visit your blog!!!
    Wish you a wonderful weekend,
    Hugs
    yvonne

    SvarSlett
  7. Deilig dust og hvitt. Jovisst var det et vakkert lys i dette. :)

    Lykke til fra Huldra. :)

    SvarSlett

Blir veldig glad for en liten kommentar! Takk! :-)

Related Posts with Thumbnails