Powered By Blogger

søndag 26. februar 2012

Labels

For en tid tilbake var den store `hiten` i interiør-blogge-verden og merke alt med Dymo!!
Det er det muligens fortsatt..?
Jeg var litt sent ute med å skaffe meg denne morsomme duppeditten, men da jeg endelig fikk meg en i fjor vår, ble den brukt både her og der.
Fabelaktige Maia utfordrer oss til å vise våre merkede saker, og her er noen av mine:

På badet: store glasskrukker er litt mer dekorative enn pappbokser og poser med vaskemiddel. Men da må man helst vite hva slags pulver som skal brukes til hva! Da er Dymo løsningen!

Trenger du noen oppmuntrende og positive ord tidlig på morgenen? Slike ord dukker muligens ikke automatisk opp i hodet når man ser seg i speilet; trøtt og bustete. Da en Dymo løsningen! Fine ord og gode påminnelser teipet rett på speilet kan sette i gang en positiv tankeprosess!:) Mine lapper er festet høyt oppe på speilet, sånn at jeg faktisk kan speile meg også...

Kjedelig og gammeldags badeinnredning? Da er Dymo løsningen! Positive oppfordringer på en stemningsfull plakat, kan gjøre badet litt gøyere!

På kjøkkenet: Fine krydderkrukker funnet på loppis. Men så stemmer ikke alle kryddernavn på glasset med glassets virkelige innhold! Da er Dymo løsningen! Man fester en Dymo-lapp med riktig kryddernavn på baksiden, sånn at middagen ikke blir ødelagt!;)
For å holde oversikt over når Gazpachoen ble laget, kan man feste datoen på flaska med Dymo.

Dymo er tydeligvis løsningen på mange problemer!!
Jeg er ikke spesielt ryddig og organisert av meg, så jeg burde kanskje bruke den mer . Da hadde jeg ikke trengt å lete så mye hver gang jeg trenger noe og dermed spart masser av tid!


Hva har du merket?
Vis det fram hos Maia!:)

Jeg deltar også med mitt `frokostbord` i en
utfordring hos Ekte Interiør.


Jeg har hatt en finfin helg med masse
inspirasjon, oppmuntring og herlig besøk!
Sånt kan man tåle mer av!:)

Håper helgen din også har vært fin!


ps: har hatt litt problemer med å legge igjen kommentarer hos en del av dere... Tror ikke det er noe feil på deres blogger, men jeg sliter fortsatt litt med pcen/nettet. Så hvis du synes det er lenge siden jeg har lagt igjen et spor, er det muligens forklaringen.:)









english:
I have used my Dymo some places in my house... Did you label some of your things?
Show it at Maias blog. You can also show your breakfast table at the blog Ekte Interiør.. like I did:) I had a supernice weekend! Hope you did too!!:)







7 kommentarer:

  1. Så flott :)

    lekkert var det!

    Ha en flott uke.

    SvarSlett
  2. Läckert, så användbart med en dynamo. Kram

    SvarSlett
  3. Ja, Dymon får man aldrig nog av! Den är min bästa pysselvän hem hemma. :-)

    SvarSlett
  4. Så fint, og ikke minst praktisk!

    SvarSlett
  5. Så herlig at du deltar :) mye fin bruk av dymo her...

    Deiligste søndagskvelden ønskes deg!
    Her har vi pakket oss inn i pledd og koser oss med varm te.
    Klem fra Maia og Nala

    SvarSlett
  6. Veldig fint, og praktisk på samme tid! Mye mer dekorativt enn de grelle plastbeholderne ja :)

    SvarSlett
  7. Herlig bidrag :) Lykke til!

    Tusen takk for finfin grattis :)
    klem
    -Amalie

    SvarSlett

Blir veldig glad for en liten kommentar! Takk! :-)

Related Posts with Thumbnails