Powered By Blogger

søndag 5. februar 2012

En god trend


Jeg har jo begynt et nytt, bedre og sunnere liv...!;)
Det innebærer fargerike og gode frokoster.
Det smaker faktisk bedre når
det ser godt ut!

Istedet for brød bruker jeg agurk og paprika.

Omelett fylt med feta - veldig godt!
Den er ikke nødvendig å krydre, for fetaosten gir god smak.

Rosa aktivia og te i fargerik kopp bidrar til helhetsopplevelsen!

Mini-orkidè i søt loppemugge.
Det vakre brettet er også et gammelt loppfunn.


Nå må jeg vel nesten innrømme at dette ikke er dagens frokost, men en frokost fra tidligere i uka. Lørdag og søndag har det vært `bolle-frokost`; Sjokoladeboller med smør..!
Ikke så sunt kanskje - men så er det jo helg!;)
I morgen er det atter en ny uke med
nye muligheter.


Her er det skikkelig snøføyk rundt husveggene i dag.
Jeg holder meg inne med stearinlys, bok og te.
 Leon er litt ute, men mest inne:)
Hva gjør du i dag?
***

Håper du har det fint denne søndagen!




Dette er mitt bidrag til Ekte Interiørs `Frokostbord utfordring`.









english:
I`ve started a new, better and healthier life! A colorfull breakfast makes it so much easier. Omlete with feta cheese - very tasty! I use wegetables instead of bread.
I have to admit that this is not todays breakfast... Today and yesterday I had buns for breakfast, with choclate...! Not so healthy!! But after all it is weekend;) Tomorrow its a new week, with new possibilities. Hope you have a superb Sunday, all!

16 kommentarer:

  1. Dette så jo riktig så godt ut :)
    Men jeg må innrømme at dagens frokost hørtes MUMS ut også ;)

    Kos deg inne :)
    Jeg skal sy ;)
    Klem fra Janne

    SvarSlett
  2. Yummi, det så godt ut...jeg skal lese, sy og rydde, ha en fin søndag videre, klem W

    SvarSlett
  3. Nam, deilig! Ha en fin søndag.

    SvarSlett
  4. Det så unektelig godt ut.. Og kjempegodt å kose seg i helga. Alt til sin tid,..
    Ha en kjempefin søndag, go gkos deg, Det fortjener du. Klem Heidi

    SvarSlett
  5. Så utrolig godt ut og omelett med feta, hørtes nydelig ut. Det har jeg aldri prøvd.
    Tror det blir innedag i dag, så kaldt ute at jeg har bare lyst å være inne og fyre i ovnen.
    Fin søndag til deg.
    Klæm

    SvarSlett
  6. :-) Fargerik mat er et must, man blir jo så glad da :D Heller aldri for sent å starte et sunnere liv ;) Her hjemme heier vi på di norske skigutter og jentene våre, mens vi koser oss med linsesuppe :) Riktig go søndag til deg!
    mvh :)

    SvarSlett
  7. Skriver under på fargerik og sunn frokost! (men nå ble jeg jo sulten igjen av de namme bildene hoho.) Og gosh, jeg blir en liten fnise jente igjen når du skriver så mye fint. Det er alltid så kos når du har lagt igjen en kommentar:) Og du har helt rett, det renner inn jo flinkere man er selv!

    Idag er det snøstorm, så vi har funnet frem dynen og kaffien! Håper du får en superfin søndag.
    klem til deg

    SvarSlett
  8. Det så veldig godt ut, ble nesten litt misunnelig fordi du er så flink, og jeg spiste omelett med rundstykker til frokost i dag.. Men så leste jeg resten, og pustet lettet ut.. ;)

    Jeg har gitt deg en "reward", fordi du er så flink til å blogge, og fordi jeg syntes du fortjente det! Håper du du tar i mot den!
    Klem fra Hilde :)

    SvarSlett
  9. Her er link forresten til "awarden": http://herigstad.wordpress.com/2012/02/05/liebster-blog-award/
    :)
    Hilde

    SvarSlett
  10. Hihi :) Jeg er imponert, uansett om det er bollefrokost i helgen. Det man spiser i helgene teller ikke ;) Vi har en greie her i huset om at har man ikke gått opp litt i vekt etter lørdagen så har man ikke utnyttet dagen godt nok :D

    SvarSlett
  11. Det så ut som en deilig frokost!

    PS. Det er lov og kose seg ekstra i helgene:-D

    SvarSlett
  12. Mm, det fristet veldig...godt at du skeier litt ut i helgene da, det er bra du får lov av deg selv til det.-) Idag har jeg brukt dagen ganske mye foran symaskina, har bare en liten pause akkurat nå. Håper resultatet blir bra. Ha en fin søndagskveld:-) Anne Lise

    SvarSlett
  13. Ser kjempegodt ut...ja farver øker matlysten:)
    he he ja så det nå at det så ut som teskje folk som satt oppi vekta:):)
    ha en fin mandag
    klemklem

    SvarSlett
  14. Deilig frokost ja, Janniche, og man skal da kose seg i helgene:)
    Jeg har hatt tre forestillinger med koret i helga:) Og det inkluderer, pynting av bord, rigging,loddsalg, kjøkkentjeneste etc, etc:) Er sliten nå:)
    Fine dager ønskes deg og Leon:)

    klem Trine:)

    SvarSlett
  15. Mmm fikk lyst på omelett nå!

    Ha en supergod uke;)

    SvarSlett
  16. Ojojoj! Jeg har ikke spist frokosten min enda, og nå ble jeg ENDA mer sulten! HDen som hadde bedre tid om morningen, men man tar det igjen når det er helg da...så får det heller være med tørre blingser på kontoret i uka... ;)

    Kathrine

    SvarSlett

Blir veldig glad for en liten kommentar! Takk! :-)

Related Posts with Thumbnails