Powered By Blogger

tirsdag 14. februar 2012

Lampeskjermer som pynt

Jeg har, som kjent, en forkjærlighet for gamle ting.
Det inkluderer gamle, søte lampeskjermer.
Og hvem har sagt at lampeskjermer absolutt må stå på
toppen av en lampe...?

Jeg synes de er fine hengende på veggen, eller bare som pynt i interiøret.
Det funker for meg!
Hva synes du?
Den fine gamle klokka er kjøpt brukt, men er desverre ikke så
pålitelig som den burde...


Nå skal jeg spise pannekaker - på en helt vanlig
tirsdags kveld, faktisk..!;)

*klemklem*


ps: takk for støtten i forrige innlegg!









 
english:
I love old things - that includes old lampshades.
But who said that lampshades need to be on the top of a lamp...?;)
I`m going to eat pancaces now! Yummi!!:P
*Hugs*



10 kommentarer:

  1. Rå fint!
    Minnet meg litt om stabelen med skjermer jeg har stående på pynt.
    Håper pannekakene smakte.

    :o)

    SvarSlett
  2. Passer glimrende som pynt...har hatt mange av de en gang...men solgt solgt:)
    Pannekaker er deilig:)
    kos deg masse
    klemklem

    SvarSlett
  3. Me like, både pannekaker og lampeskjermer...ha en god kveld videre, klem

    SvarSlett
  4. Herlig fantasifullt! :)
    Og nammis, pannekaker er det lenge siden jeg har spist. Kanskje bytte ut den planlagte sushien med ertesuppe og pannekaker til middag? :)

    Klem og fin onsdag til deg,
    Signe

    SvarSlett
  5. Så herlig! Kreativt :)

    Spent på hvordan det går med det skumle du har gjort ;)
    Lykke til!!

    klem
    -Amalie

    SvarSlett
  6. Hei vennen!
    Jeg har en forkjærlighet for gamle lampeskjermer..
    Så dette falt i smak hos meg!!!

    ...Har en liten "haug" med vakre gamle lampeskjermer som venter på å se dagens lys *ler*

    Takk for inspirasjon!!

    Klem Ida Susanne

    SvarSlett
  7. Ja hvorfor ikke=) Jeg liker at man bruker ting til noe helt annet enn de er tenkt!! Blir spennende å høre hvordan det går med utplasseringen din;)

    Klem=))

    SvarSlett
  8. i love all old things too and your lampshadeidea is so great! have a nice week! di
    ;0)

    SvarSlett
  9. Det jo skikkelig kult med lampeskjermer på veggen! Original og kreativ idé du kom opp med der syns jeg :)
    Har vært på praksisplass jeg også, hvis det er noen trøst. Hehe ;) Jobbet noen måneder i et galleri i fjor. Utrolig flotte gode mennesker - hadde bare jeg vært friskere.. Men men. Jeg finner vel en løsning på ting til slutt jeg også :)

    Fine blogger du anbefalte forresten :)

    Ha en fortsatt fin onsdag Janni :) Klem

    SvarSlett
  10. Ååjjj så kult! Jeg prøvde det samme for litt siden og postet i dag et bilde med lampeskjermer på veggen... Selv om dine skjermer er finere:)

    Ønsker deg en god og varm søndags kveld:)

    SvarSlett

Blir veldig glad for en liten kommentar! Takk! :-)

Related Posts with Thumbnails